{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 20 Apr 2017
一見到「MUTEKI」,大家應該估到又有前藝能人被人捉咗落海。冇錯,今日日本有報紙就報導有已經引退嘅前寫真偶像即將下海,而且佢唔係普通人,佢係「富江」!


講緊嘅係曾經喺2011年電影《富江 アンリミテッド》中飾演富江嘅仲村みう。呢位2005年出道嘅水著女優曾經係經理人公司嘅愛將,甚至身兼「代表取締役」,換言之唔止要做一個藝人,仲要幫手提攜後輩。到2011年《富江 アンリミテッド》因為天生臉上就有痣,加上艷麗嘅外表,所以深受好評。


不過佢去到2012年就突然引退,好多人都指或者同佢喺08年被自己嘅遠房親戚軟禁(而且係同「性方面」嘅軟禁)有關。事實上一直走開清純路線嘅佢去到引退前嘅寫真《Fade Out》亦突然大解放,三點盡露之餘又含假狗又扮顏射仲同另一位女性有床戲。到引退之後又有人發現佢去咗風俗店落腳,而且中出噴奶咩都玩齊,所以依家先真正下海都算遲啦!


就憑呢份資歷,大家都知佢唔再年輕,生咗仔之後身材或者都會走樣,不過又正正因為吒份資歷,所以佢疑似被MUTEKI捕獲一事就成為日本嘅熱話之一。結果係點相信好快就知啦!


日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024