{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 27 Apr 2017
當「日本城」正式轉做「國貨城」,原因大家都唔明,我只會堅持不移咁支持日本貨,我講食材呀BTW。日本食材好多人都會提到九州嘅熊本,唔係世人皆知鹹鹹濕濕嘅吉祥物熊本熊今次唔關佢事,而係一間全由熊本直送食材嘅高級和食,原來已經進駐尖沙咀。


涮涮鍋

配合特級熊本黑毛和牛品嚐的涮涮鍋,湯底為自家手工製的獨特焙茶風味及鰹昆布湯底,讓您品嚐富茶香及鰹魚昆布風味的涮涮鍋物。



割烹 櫓杏 策劃總廚 本田榥二及執行總廚石山真夏



呢間割烹料理店就用「熊本城」為設計藍本,將熊本縣最新鮮的肉類、鮮魚、蔬菜、水果及各項酒品,由經驗豐富的日藉主廚以「割烹」處理,提供火鍋、Omakase壽司同刺身等料理。作為高級和食店,有時都好有包袱,不過餐廳就個曾在多間酒店級日本料理餐廳任職的石山真夏先生,佢最擅長揉合傳統同創新風格,將熊本食材變食多款和鍋、涮涮鍋,仲有東南亞料理肉骨茶,係咪有D啲驚?




坦白講,未食我都驚,食過反而變成變驚喜,食材新鮮,尤其菜蔬一類,同埋個鍋真係一絕,連鍋物配搭嘅醬汁都係新鮮製作,柚子胡椒醬極啱本人味,新鮮的酸辣。以尖沙咀區黎講,質素相當高,價錢合理,唔好又話貴呀大哥,高級和食,尖沙咀高樓層,熊本食材,服務中上,日本師傅呀!


割烹 櫓杏
地址:九龍尖沙咀彌敦道63號國際廣場28樓2801號舖
電話:2818 0031
營業時間:12:00pm - 2:30pm ; 6:00pm - 10:30pm



對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023