{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 04 May 2017
上次講過要介紹Neflix 嘅《The Chef's Table》,雖然Season 3出咗一排,我都係上星期先有時間去睇返。呢個節目不嬲觀賞性都甚高,故仔好聽,鏡頭調度同技巧都係一絕,第一集就介紹咗喺韓國精通寺廟料理嘅尼姑靜觀,令美國紐約時報嘅飲食作家Jeff Gordinier都心感拜服,究竟點解?


靜觀師太,係一個住喺首爾南方白羊寺嘅60歲尼姑,從小就跟住母親學煮飯,加上佢又有天份,7歲就已經識造手打麵。自17歲時一探寺院,歸依佛法,年僅19歲便剃度出家,每日為寺廟及信徒烹飪外,仲定期喺全州大學餐飲廚藝系授課,推廣寺廟料理的概念:如何喺真真正正用最天然嘅,摘種、發酵、醃製到烹煮嘅原生態料理方式。



寺廟料理,當然就係蔬菜為主的齋菜,仲要去「五辛」,即係大蒜、小蒜、洋葱、韭菜、韭葱(有人話芫茜都唔得),實行信守佛法全齋嘅境界,你就會諗,點樣可以唔用一般嘅咁多佐料調味,而創作出能夠震撼主廚們嘅味蕾?



純天然、任由生長的食材給予的原味,菜園猶如森林,不刻意打理,絕非井井有條。透過時間去創造味道的發酵,寺院的甕缸,作釀造醬油用,用時間去創造一個本身獨有的味道,與預先製作的現成調味料大有徑庭。




靜觀師太說:「我想和天地溝通,我想通過美食和每個人溝通。」她做菜不為名不為利,只是希望人們食過佢嘅食物,可以有種「察覺」,知道食物從何而來,同其他人有何不同。即使佢手藝高超,都只不過依從佛教文化的修行,因為烹煮的過程,已是修行之一。呢套廚藝哲學係咪好難明呢?自己去睇啦!


對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023