{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 04 May 2017
去親文華,通常都係帶女伴幫襯扒房,但作為一位有品味的男士,點可以唔去文華東方酒店的文華理髮店一趟?最近仲會升級成期間限定的冧酒理髮店,一係列優質冧酒,當中包括源自古巴的Havana Club 嘅頂級冧酒Máximo Extra Ańejo,更是香港少有引入嘅古老珍釀。


講起咁正?我地MenClub本身都想拍條正片你睇,不過酒店為咗唔好打擾享受緊星級服務嘅客人,就婉拒咗我地嘅請求,明白嘅,你剃緊都唔想有人打擾,咁先係酒店級嘅service嘛!


文華理髮店不嬲都係一個私人紳士俱樂部,咪就係酒店裡嘅MenClub,早於1963 年已經開始營業,店內優雅裝飾充滿 20 世紀 30 年代上海裝飾藝術別緻風格,提供一系列剪髮及儀容護理、修甲等療程。最近理髮店仲會升級成期間限定的冧酒理髮店,品嚐一系列來自加勒比地區的冧酒、手工古巴雞尾酒,以及由酒店行政總廚Robin Zavou炮製的特色美食。


期間限定店搜羅多款優質冧酒,當中包括源自古巴的夏灣娜會(Havana Club )頂級冧酒Máximo Extra Ańejo。這款冧酒是夏灣娜會內的頂尖團隊以傳統釀酒技術所釀製的最古老冧酒之一,三枝進口香港的珍釀將只會於期間限定冧酒理髮店中提供。其他冧酒包括夏灣娜會(Havana Club )的Unión和Selección de Maestros、源自牙買加的Appleton Estate 21 years,以及源自巴巴多斯的Plantation XO。


香港文華東方酒店 期間限定冧酒理髮店

營業時間:5:00pm - 8:00pm

電話: 2825 4088

對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023