{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 24 May 2017
下個星期就係端午節啦,大家係咁易都要食隻糭應下節,有幸我家中老媽子非常識包糭,仲幾好食,不過我知道未必個個屋企人都會包,所以我就搜集咗幾間酒店級出品嘅糭,質素有保證,至少你買俾屋企人食得,送俾人食又得。


講到最今年最多花款嘅,一定要數帝京酒店,6款糭有齊中、西、日元素,創新傳統兼備,包括充滿日系風情的新口味櫻海老黑豚鰻魚糭,聽落雖然有D驚,不過食落效果反而唔差。而去年大獲好評、用料上乘矜貴的金裝佛跳牆鮑魚糭亦會再度登場。


櫻海老黑豚鰻魚糭  $238

成隻糭都有日式風味!外層是加咗味噌、味醂調味的糯米混入櫻花蝦製成,內餡包裹鰻魚及黑豚腩肉,重點係先將兩者用味噌及味醂醃製一整晚,燒過再放入去,迫出油脂,味道得以提升。


金裝佛跳牆鮑魚糭 $298
吃得豪氣D,絕對唔好錯過超過金裝無敵海景佛跳牆鮑魚糭(我諗起食神lol),靈感當然來自佛跳牆,亮點是係多款矜貴餡料包括澳洲十頭湯鮑魚、滋補海參、原粒瑤柱甫、冬菇、金華火腿等餡料炮製,並特別以頂級挑骨腩肉代替傳統肥肉,痴線足料到。


至尊足斤裹蒸糭 $178

傳統端陽糭,採用頂級挑骨腩肉,甘香鬆化,配合優質燒鵝肉、原粒瑤柱、冬菇、金華火腿、蓮子、栗子等多種傳統材料製作,屬於傳統味道。


帝京酒店

地址:旺角太子道西193號帝京酒店

電話:2928 8822  



海景嘉福洲際酒店嘅中菜行政總廚梁輝雄師傅,粵菜功力不用置疑,今年就特意準備三款用料矜貴且各具特色嘅粽,我信!梁輝雄師傅!


自家製的八寶鮑魚粽  $218

用上八款珍貴材料製作而成,當中包括原隻鮑魚、一級冬菇、蝦米、蠔豉、日本乾瑤柱、豬肉、鹹蛋黃及蓮子,足料到呢!


傳統的嘉興豚肉粽 $148

口感紮實,糯米預先用優質豉油浸透,用以包裹豬腩肉、鹹味甘香的金華火腿及鹹蛋黃,加熱時豬肉油脂滲透全粽,帶來鹹香味道。


紅豆金栗粽 $98

最佳素食之選,紅豆及栗子等餡料,口感軟糯,兩者互相配合,甜而不膩。



海景軒

地址:香港九龍尖沙咀東部麼地道70號海景嘉福洲際酒店B2層

電話:2731 2883



港麗酒店中菜食府金葉庭今年就簡單出咗兩款傳統手工糯米粽,唔多花臣,由中菜主廚尹鐘耀師傅親自操刀改良經典配方,用最傳統手工技藝呈現靚糭味。


瑤柱裹蒸粽 $238

竹葉內裹滿原隻瑤柱、油心鴨蛋黃、綠豆及冬菇,肉餡肥瘦有度,呈現正宗廣東風味。

迷你梘水粽 $58/個 $148/3個

香甜怡人,小巧玲瓏,蓮蓉餡料軟糯香甜,做甜品就最好不過。



金葉庭

地址:金鐘金鐘道88號太古廣場1座香港港麗酒店

電話:2822 8870


呢個來自8度海逸酒店嘅特色蟹粉香肉糭,又係屬於上年熱賣,今年載譽歸來嘅產物。濃郁的蟹粉,配以特製五香肉及開邊綠豆,每一口都鮮甜甘香,惹味非常,我對蟹粉有特別喜好,私心想食!

8度海逸酒店

地址:九龍城道199號

電話:2126 1988

對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023