{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 29 May 2017
上個星期,人在銅鑼灣需要消磨幾個鐘,正常我就走咗去酒吧,但咁啱一個星期內唔飲得酒。被禁酒,諗有飲咖啡,可知做coffee shop文青可以無視返工時間,所以我一向都怕坐連鎖咖啡店,或者我已經唔想同班學生爭位坐,最後我竟然去咗HMV Kafé坐。


點解話竟然?第一,我一直以為IKEA上面間HMV係執咗唔係搬咗。加上好多人以為HMV係無嘢食,我都以為係。上到4樓先係HMV Kafé,入到去就見Live House舞台,咁人地始終係個以音樂為主嘅餐廳嘛,亦係香港極少數擁有合規格娛樂牌嘅餐廳之一,當工廈嘅生存空間越黎越少,音樂人或觀眾嘅選擇都無得點揀。順帶一提,呢度不定期仲有live band,有得撐就要撐啦。


老實講入到間有集團有牌頭嘅餐廳,即使佢只係Cafe,你都會對佢地食物有更高嘅要求,入到去打開menu,大部份屬西式嘢,再加入中、日、泰等各地食材和手法,好似音樂無分國界咁。總括而言,地方算幾大,座位都幾好坐,若果黎飲杯咖啡,都唔會令你失望。


焗檸檬香草牛骨髓伴有機藜麥 $88
牛骨髓喺香港唔多見,擺明就因為處理麻煩,加埋檸檬皮、迷迭香、洋芫荽焗製,骨髓幾油潤,底上嘅藜麥意外入味,口感一軟一硬。


鮮蕃茄配水牛芝士沙律  $116

沙律點解要賣到成嚿水?因為呢碟就用幾款復古蕃茄,黃蕃茄、青蕃茄同黑蕃茄,有別一般紅色,加上水牛芝士,仲有三款煮至濃稠的醋,包括意大利黑醋、蘋果醋及八珍甜醋,最後再灑上玉桂粉以襯托出蕃茄酸甜味。


“ 2 W a y ” 紐西蘭羊架( 脆榛子羊扒, 香草酥皮羊扒)  $278
紐西蘭羊架兩食,一邊羊架輕煎,沾上自家磨的榛子醬及榛子碎。另一邊羊架則用羊架酥處理。伴碟的羊汁甚香,因為羊骨、八角、百里香煮成。


hmv kafé
地址:銅鑼灣百德新街22-36號名珠城4樓

電話:2504 1538
營業時間:11:00am - 12:00am

對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023