{ SKIP }

POSTED ON 27 Jun 2017
我成日都會諗,有一日你要帶個外國朋友喺香港行個一日遊,全部都係食地道嘢嘅話,你會帶佢去邊?咁啱我見到呢個睇開嘅Youtuber,Trevor James嘅The Food Ranger,介紹咗一日食幾餐嘅香港遊,見到佢識得去愛文生,好似識D嘢喎!

Youtuber Trevor James,成日周遊列國,食盡天下美食聞名,佢嘅Channel The Food Ranger都youtube界都相當有人氣,前排就黎咗香港,分別去咗蓮香樓、車仔麵之家、甘味燒鵝同愛文生。



蓮香樓

見佢首站就去蓮香樓飲茶,呢間屬於香港少有嘅舊式茶樓,即係仲有人推車仔嗌點心,都自係香港茶樓文化,不過蓮香樓嘅點心其實麻麻,都係嗰句,遲早就無嫁啦。



車仔麵之家

跟住去咗灣仔嘅立食車仔麵店,車仔麵夠代表性,而車仔麵之家可以話係港島區內頭三車仔麵,餸選擇多,亦難出事,尤其是James提及的咖喱齋,咖喱味夠又香口,所以即使要企,都大把人食(夏天都去食你就係勇者)。


甘味燒鵝

雖然貴為一星米芝蓮食店,但門檻低較親民,lunch十成爆場,排隊是等閒事。燒鵝質素上佳,油香極豐,肉質味香俱存,同樣是鏞記出走的班底,水準也差不多,中西區加埋一樂,絕對玩晒。



愛文生

深水埗食嘢有咩選擇?當然係大排檔啦,你要我喺小菜王、增輝、愛文生之間做選擇,其實我會食愛文生,碟頭大,鑊氣夠,地方最粗豪,不過最有feel,三五成群黎食先好,倆口子黎如非好大食,真係會後悔叫咗3個餸。



source: Food Ranger Youtube Channel


對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023