{ SKIP }
文:MenClub William 圖:MenClub
POSTED ON 05 Jul 2017

自從沾麵風吹到香港,身邊不少拉麵迷都已轉會到沾麵一方,我就是其中之一。今次要介紹灣仔新店風雲丸,是尖沙咀霸那拉麵的姐妹店,同樣來自日本廣島。店鋪的麵條、湯頭、盛器、魚介粉,甚至是食法,都跟足日本總店。

豚肉魚介味玉沾麵 $93


食沾麵,我最關心碗湯,風雲丸的湯底走豚骨魚介風,湯頭用兩種豬骨湯混合而成,加上沙甸魚油和魚介醬油。講到店家最自豪的魚介粉,只選用長崎縣牛深市及瀨戶內海所產的片口鰯(カタクチイワシ,沙甸魚的一種),取魚身製作,風乾4 - 7日,再即場磨成粉末而成,再放入碗中,魚味特濃夠精純,個湯一上枱就聞到,有別坊間一般混合數款魚製作的魚介粉。



每天自家製的12 號麵條,粗度足2.5mm,可選冷麵或溫麵,前者帶嚼勁,後者帶麥香,同樣的是極之掛湯。麵條備有並盛(200克)、大盛(300克)、特盛(400克)三種分量選擇,價錢劃一,沾湯以預熱至攝氏 300 度高溫的日本特製石鍋盛載,從頭吃到尾都可以保持熱燙滋味。除了正常沾湯進食外,店家也有建議其他三個食法,如吃至中段,可於湯中擠進適量檸檬汁; 吃罷麵條,可在剩湯中添加魚介水,當飲湯; 也可以追加香鬆飯($20/100克),放入湯中製成雜炊。



辛肉爆彈野菜豚肉魚介沾麵 $108 愛辣之士可以點一個辛肉爆彈,用豬肉、辣椒粉及山椒製成,辣度刺激,但你總會一口接一口地吃。


風雲丸
地址:灣仔軒尼詩314-324號W Square地下B舖

電話:3188 1472
營業時間:11:00am - 11:00pm(星期日至四)、11:00am - 12:30am(星期五、六及公眾假期前夕)



對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023