{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 31 Jul 2017
一星米芝蓮法國菜餐廳ÉPURE,一直都深受港女們的喜愛,全因為甜品太搶眼,不過最令食客滿意嘅,必屬高貴雅緻嘅法國菜。呢個八月,行政總廚Nicolas Boutin特登揀咗法國國寶級食材——藍龍蝦入饌,推出四道菜藍龍蝦晚餐。BTW,你知唔知藍龍蝦到底有幾矜貴?


藍龍蝦屬龍蝦中的貴族,比坊間常見的波士頓龍蝦、澳洲龍蝦更加矜貴,原因係藍龍蝦本身就係基因突變的亞種,出現機率極低,只出產在位於法國西部的布列塔尼Brittany,海水溫度年均只有14度,這個地方出產的海鮮,在法國被公認為質素最頂級,出處基本上就已是個名牌。


藍龍蝦天生就是玻璃命,即使漁夫把它成功捕獲,對水溫極之敏感的藍龍蝦,超過19度就容易死亡。其肉質、味道、甜度均勝過一般龍蝦,在法國菜屬最上級的食材。ÉPURE行政總廚Nicolas Boutin誠意推出四道菜藍龍蝦晚餐,精心配搭食材同最合適嘅烹飪方法,務求突出藍龍蝦嘅味道同肉質。


藍龍蝦配古種蘿蔔、朝鮮薊及接骨木莓果醋
配酒:Krug Grande Cuvée
接骨木莓果醋味道酸甜,配合新鮮蔬菜,突出藍龍蝦嘅鮮甜彈牙,清新開胃。


法式海鮮清湯煮藍龍蝦伴青豆芹菜
配酒:Sancerre La Grande Cote Domaine Pascal Cotat 2015
先把藍龍蝦放入由龍蝦殼和絨蟹淆成嘅清湯中煮四分鐘至三成熟,再配上青豆、芹菜和龍蝦膏慕絲。


藍龍蝦配法國布藍地牛肉、大蔥、龍蒿煎薯球及紅酒汁
配酒:Chambolle-Musigny, Domaine Arlaud 2012
以法國「Terre & Mer」,即是「土壤」和「海洋」為靈感,Chef Nicolas嚴選法國南部最頂級牛肉品種,搭配肉質結實的藍龍蝦及時令新鮮蔬菜。



最後當然唔好錯過手工芝士拼盤或者「焦糖法式千層酥伴鮮忌廉及法國士多啤梨」,黎到點都要食下甜品先。

EPURE

地址:香港尖沙咀廣東道17號海洋中心4樓403號舖

電話:3185 8338

價錢:四道菜藍龍蝦晚餐套餐: $1,188 + 10% /位,額外加配4杯餐酒:  $620 /位



對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023