{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 02 Aug 2017
銅鑼灣壽司店多的是,食Omakase都有排你諗,近排天口興到胃口稍減,不過想食Omakase嘅心癮依然好重。如果話用清清地開開胃嘅無花果入饌,有無得諗?


無花果當生果食得多,若果入饌成為菜式一部份,大家應該未必食過。位於銅鑼灣新食廈Zing!嘅楽壽司,就創作出以日本無花果為主題嘅夏日菜式,無論係單點定Omakase,都可以食到,喺菜單當中,佢地就用咗當季嘅新鮮無花果同無花果乾,眾所週知,無花果唔單止健脾開胃,仲可以降血糖降血脂,不過我地關心嘅,多數都係舌尖上嘅歡愉。


喺Omakase中,首先係頭盤,然後便是日本仲夏沙律 ($128),內有大阪無花果、北海道的蘆薈和白粟米,清新味蕾。


無花果和翠肉瓜天婦羅 $160

無花果拎去做天婦羅?咁簡單?當然唔會,來自大阪的無花果飽滿鮮甜,用30個月陳年的火腿包裹,加上以西京味噌醃過的車打芝士和翠肉瓜,先甜後鹹,甘香有餘,味道相當有驚喜。


無花果蟹肉最中餅 $220

最中餅(もなか),以前係日本皇宮內的御用點心,餅皮糯米碾粉,蒸成麻糬再用細火烘烤而成,餡料就以慢煮過嘅無花果,加入日本毛蟹,綴以幼滑的牛油果、新鮮無花果和三文魚籽,日本素麵作底,入口成堆配料,好豐盛。



無花果新菜式,高性價比嘅Omakase更加要食,唔同套餐豐儉由人,當中包括的吞拿魚腩壽司、北海道海膽壽司等等,均是廚師推介的招牌。


金目鯛/黃金魚子壽司: 金目鯛魚脂與肉比例均衡,肉質細嫩肥美,味道清甜,再配以鹹鮮的黃金魚子,矜貴又能提鮮,不用再沾醬油已經很好味。


海膽壽司:我們的海膽壽司混合了白海膽和馬糞海膽,前者產於津輕海峽青森及北海道間,顏色淡黃,質感比較清爽,水分較高,口感嫩滑;馬糞海膽則為鮮橙色,質感稠黏,味道濃郁,未食見到震憾,俾女伴影相打卡一流。

石垣貝壽司 石垣產於沖繩近郊的小島石垣,每年只有夏季當造,口感清爽,味道鮮甜,上桌一刻仲係紮紮跳。


楽壽司Kishoku

地址: 銅鑼灣耀華街38號 Zing! 5樓

電話:2893 0333
營業時間:12:00pm - 2:30pm ; 6:00pm - 10:30pm
網址: www.kishoku.hk
“Ki (喜)” 套餐為入門級的廚師發辦,$950 (4道料理、3件壽司)

“Sho (嘗)” 套餐為壽司愛好者設計,$1,350 (13件壽司)

“Ku (楽)” 套餐為高級的廚師發辦體驗,$1,550 (4款刺身、料理和8件壽司)

“Ki-Sho-Ku (嘗楽)” 套餐為招牌廚師發辦, $1,850 (7款刺身、料理和5件壽司)



對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023