{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 25 Sep 2017


人稱「Chef Le Mon」的謝霆鋒,繼《十二道鋒味》後再創新猷,同大陸麥當勞合作,創作「星廚系列」的特色漢堡「霆鋒酷辣雞腿堡」,聽個名就知道是同胞喜愛的一個「酷」東西吧!


Chef Le Mon 謝霆鋒真係好厲害,講唱歌,大把上口K歌,淨係講一首《玉蝴蝶》就已經街知巷聞,仲彈得一手「空氣結他」,即使唔唱歌赴入影壇,又俾佢chok住做到影帝,成就有目共睹啦。不過講到近年Chef Le Mon 最大嘅成就,可說是《十二道鋒味》,將Chok化成鹽花,正式由影視界殺入飲食界,特色菜包括M血威靈頓牛柳,甚至開埋「鋒味曲奇」,製作五味雜陳獨欠風味嘅曲奇,亞太地區師奶無一不成Chef Le Mon之信徒。



Chef Le Mon最新搞作,就係同大陸麥當勞合作,創作「星廚系列」嘅特色漢堡,由佢設計嘅「霆鋒酷辣雞腿堡」,就用地道四川麻辣醬融合越式是拉差風味辣椒醬,板燒雞腿肉混搭麻辣雞腿肉絲,搭配墨魚汁麵包,真的很酷,其他仲有甜品,「謝霆鋒 X 麥旋風」用上鋒味曲奇,仲有一批兩食嘅「菠蘿批」加「檸檬椰果批」,不過你返大陸先享受到呢種星級滋味。





留意返,今期嘅「星廚系列」另一位合作嘅大廚就米芝蓮二星餐廳大廚— Ramón Freixa,嘩!拍落Chef Le Mon隔離真係差幾班。想睇條廣告片?呢度!




對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023