{ SKIP }

POSTED ON 12 Oct 2017
中秋都過啦,天氣終於都涼返少少,亦係時候食返秋季食材,首推秋刀魚。最近就有兩間食府不約而同地選用北海道秋刀魚為當季主題,祭出秋刀魚的餐單,坦白講自細對秋刀魚嘅印象都麻麻,因為只出現於平價BBQ裡面,絕對係時候update下你嘅印象!
 
灣仔嘅築地・山貴水產市場就開咗場秋刀魚祭典,菜單搬出五種食法,當中食刺身同鹽燒最能食到魚身嘅脂香。不過秋刀魚點先叫油潤肥美?魚身要修長飽滿,彎彎地嘅背部曲線,顏色閃亮先叫好。另外仲可以配埋幾款秋季限定清酒,好似荘の郷 純米吟釀 稻垣、荘の郷 吟釀 花萌同荘の郷 吟釀 花穂,秋味濃。 
鹽燒秋刀魚 $108
簡單用海鹽塗抹於魚身,不去除帶甘苦味的內臟,燒烤至魚皮香脆、魚肉嫩滑。品嚐時加上檸檬汁,檸檬汁的清新酸味襯托魚的微甘。
秋刀魚一夜干 $108
一夜干的做法是先清除鮮魚的內臟,用濃鹽水及特製醬汁醃漬,經一夜風乾後,在烤爐上烤至金黃,這吃法突顯出秋刀魚原始的海洋風味,一夜干乾的肉質更具彈性。

秋刀魚刺身丼 配 酥炸秋刀魚魚骨、魚湯 $128

一個套餐吃盡不同煮法的秋刀,刺身丼只需搭配薑茸及蔥花,加上小許醬油,就能呈現魚肉的肥美甘香,還有酥炸原條秋刀魚魚骨。

 

築地・山貴水產

地點:灣仔碼頭二樓

電話:3974 5609

營業時間:12:00pm - 10:30pm

 

位於荔枝角嘅鵜舞,屬小區的居酒屋,店內傳統日式燈籠、漁具及來自日本的藝術品點綴,格局舒適。由擁有20年烹飪米芝蓮星級菜式經驗的日籍行政總廚下地町敦 (Shimoji Atsushi)主理,今次佢就會以四種烹調方法製作秋刀魚,最特別就係秋刀魚釜飯,將秋刀魚的油香完全滲透在釜飯中,值得一試。

秋刀魚刺身$178

秋刀魚以刺身方式呈上,進食時配上薑蓉、蔥花或味噌去襯托出秋刀魚油香滿腔的滋味。

鹽燒秋刀魚$178

秋刀魚原條鹽燒,將魚燒至外皮香脆,擠上清新檸檬汁,突出秋刀魚鮮味

秋刀魚釜飯$238

原汁原味,把秋刀魚和煮熟的飯放在傳統的鐵鍋中烹調,飯的底部烤至微焦,秋刀魚的油香完全滲透在釜飯中。

日本漁村居酒屋-鵜舞
地址:九龍荔枝角長義街9號D2 Place一期地下G02舖
電話:2743 8011/2743 8266
營業時間:    12:00pm - 2:30pm,6:00pm - 10:30pm

對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023