{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 07 Nov 2017

Pirata Group又有新搞作,兩位老闆Manuel同Christian (我地年頭都介紹過主打秘魯日菜TokyoLima)不嬲都動作多多,今次就開設Pop-up新食店,聯同旗下的五家餐廳包括TokyoLima、The Optimist、MEATS、Pirata、以及Pici的大廚團隊聯手,以「肉丸」為主題,30日去構思一個為期100日的餐廳,概念夠大膽,反而我覺得佢地成班人的執行力高得幾近痴線!

BALLS的餐單精簡,劃分為3大類別,包括:「Before Your Balls」(前菜) 、「Our Balls」(主菜)、 以及「All Balled Out」(甜品及其他)。 BALLS更有特設Tasting menu「The Juggler」(每位$248)包括兩道前菜、三道肉丸主菜以及一道甜品,一次過品嚐BALLS的各種特色味道。

Pici主廚Andrea Viglione的Ste Palle! ($130)傳統的肉丸意大利麵,以牛肉和豬肉混合而成的肉丸,配上了手製Tagliatelle意粉和香辣的Arrabiata醬汁。

The Optimist主廚 Alfredo Rodriguez設計的 Fishballs($140)主要材料有海鮮,以魷魚、大蝦等伴上Pilaf香料飯。

BALLS
地址:香港灣仔星街 3 號地下

營時時間:12:00pm - 10:00pm
電話:2577 7227

備註:即日營業至2018年2月8日,逢星期一休息。不設訂座及不設加一服務費

對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023