{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 08 Nov 2017

都話11月多event啦,幾乎每個星期都有地方好去,今個星期11月11 - 12日就輪到老蘭主場發威。週末舉行的「蘭桂坊日本嘉年華」就將日本秋祭活動帶到蘭桂坊,無問題,今個星期轉飲清酒!

OK,女伴想打卡,巨型鳥居及天燈可以俾你咁做,免費試穿和風浴衣呢D基本要有,場內又有青森睡魔祭大型燈籠,近距離合照無問題。祭典內仲有魔術表演、現場樂隊演唱、忍者、空手道、劍道及武士舞台表演等,仲有屬日本傳統工藝德島縣著名藍染製品時裝表演,伴隨和風太鼓音樂,大會更特別邀請到一群親身到高知縣學習當地傳統祭典YOSAKOI鳴子舞的香港青少年參加巡遊表演。

去得蘭桂芳搞event,無酒就不如唔好搞,今次嘉年華結集超過40個日式當地美饌、日本清酒及燒酎攤位,包括岩手縣罕有A5和牛、沖繩縣阿古豬、章魚燒、關東煮、燒雞串、熊本縣燒酎等,日本酒造中央組合帶來嘅清酒,選擇好穩陣。

留意返,其中一間來自北海道函館的Petite Merveille,大有來頭,連續7年獲國際性金獎,更曾創出日賣逾2,000件芝士餅,重點來了,將產品引入香港的是「標準女友」唐詩詠,well不論芝士及老闆娘,我都很ok。

蘭桂坊日本嘉年華

日期:11月11 - 12日

地址:中環蘭桂坊

時間:1:00pm - midnight

對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023