{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 20 Nov 2017

我之前都講過呢款 blk. 「黑水」,不過之前見香港都唔多地方有得賣,最近「大貨」供港,我都成功入手。呢個睇落似可樂,似涼茶嘅 blk. 「黑水」,有色無味,咪睇佢黑濁嘅外表呃到,blk.之所以黑色,其實因為加入了腐植質(fulvic trace minerals)。

腐植質由來自4000萬年前雨林植物枯死後分解於泥土中,接觸腐植酸而變成了腐植質,深藏地底保存而今。blk.把土壤中的腐植質抽取加入天然水中,而當腐植質接觸到水,便會產生自然的化學反應將水變成黑色。原理就咁,腐植質更含有77種微化學元素,高鹼性和高電解質,對於補水、保健、保護血管、牙齒、美容、排毒等都有益處,咁飲落究竟似乜?

我諗我唔使話你知水係咩味,我想強調,始終水都有分軟硬之別。常溫下入口,唔算順滑,唔知係心理作崇定咩原因,覺得佢有一款近似普洱茶嘅口感,不過當然都係無味道啦。

係呀係呀⋯⋯醒目嘅你就會忍唔住暗暗自道一句:diu咪係水,仲要咁貴,其實你真金白銀用$25買支黑水嘅同時,亦滿足咗你嘅好奇心,係咪抵咗?始終呢類新奇嘢,依然好多勇者會想試,自己試下啦。

如果你好似我咁癲....用威杯飲黑水....

blk.香港銷售地點:
士多 、一田超級市場、The Happy Hour     、Oh! My Dog        、Farm Direct

對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023