{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 22 Nov 2017
究竟係香港人愈嚟愈懶,定係超市愈嚟愈方便,早前一間新超市,客人買菜就幫你切埋粒,買肉就幫你㨂埋醬汁醃埋。沙田呢間超市,剛剛完成翻新,重點是新增的專區,好似肉類專區(Meat Deli)﹑海鮮吧(Seafood Bar)以及冷盤及芝士專區(Deli & Cheese),三區都提供即叫即煮的服務,客人仲可以立食燒龍蝦,不過我看中嘅係,Whisky Dry-Age 同Black Truffle Oil Dry-Age 英國牛肉!

一口牛肉串   $68/串(集橫城韓牛、日本山形和牛及美國乾藏熟成牛)

立食事小,我興趣不大,作為食肉獸,我反而著眼的是超市首次加入自家熟成牛肉counter。新店肉品選擇頗多, 橫城韓牛、日本山形和牛、乾藏熟成安格斯牛,最注目又獨家嘅就係將英國牛肉分別加入威士忌及黑松露油進行乾式熟成,坊間都已經少見,兩款Whisky Dry-Age 同Black Truffle Oil Dry-Age Steak ,絕對值得一試。



冷盤及芝士專區(Deli & Cheese)就有著名品牌Bellota-Bellota的黑毛豬火腿。

獨家發售限量「繼 純米大吟釀」 $4,000/瓶 (售完即止)


由日本朝日酒造廠職人釀製,「繼」年產 量只有2,500瓶,採用新潟縣越淡麗米,先 將酒米磨至原大的35%(即三割五分),以自 家酵母釀酒,最後以低壓萃取的方法,取其最純淨的60%清酒裝瓶。 為慶祝city’super新城市廣場店重開, city’super率先引入12瓶頂級「繼 純米大吟 釀」。

city’super 沙田新城市

電話:2736 3866

對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023