{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 24 Nov 2017
近期新Game多的是,收工到黃金一轉,入手好過Lonely Christmas。未到節日,深水埗區永遠人頭湧湧,加上老店舊鋪是皇道,對出的食街,人多得不想接近。飢餓的一支公,向人流少的對面街走去。

視線被整潔的門面吸引過去,就是很新,是間剛開數天的燒烤店。一入門就見到手串「積勤」和「安格斯」兩位門神,裝修玩味中見心思,尤其是那個驟看就如日曆的餐牌。看看餐牌,串燒以日式為主,雞、牛、海鮮都有,還有丼飯,茶漬飯和烏冬,價錢不貴。對於一間店面不大,居家小店的格局,選擇已算齊全。

細問店主的介紹,他說主力做的雞串燒,除了特定材料外,減少現成的來貨,三黃雞,,各個部位都是每天自己在廚房切好處理好,再因應不同材料而配合不同醬汁,如雞腿肉配紫蘇、雞胸配花椒醬油、五花腩配柚子醬油。他說希望讓客人吃得簡單一點,也要吃得好。

肥腸《薑蓉醬油》$18

肥腸配搭薑蓉醬油,薑蓉是亮點,肥腸火候略嫌未拿捏得準,多燒一會,更多焦香會更好。

茶漬飯《鰹魚綠茶吞拿魚》$40

吃過油膩的串燒後,以米飯作結,魚湯味香,茶香清淡悠長。

弄燒

地址:深水埗福華街178A地下

電話:39969377

營業時間:6:30pm - 10:30pm

對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023