{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 27 Nov 2017

好多嘢需要失去咗先會珍惜,好似譚仔阿姐一樣,當你無得再同佢地玩口音落單遊戲。美國三藩市嘅食客好慘,因為佢地一開始都無呢個樂趣,以後都無。Eatsa是間以三藩市為基地的餐廳,2年前開業,售賣健康食物,不過餐廳的特色就是無人serve,無人落單,你只需要透過 iPad 落單,再在一個玻璃箱處取餐,強調點餐同取餐的過程都「不見人」。

Eatsa自家研發的Eatsa platform ,可以將餐廳成個操作流程簡化,減少人力成本,提高效率咁話,亦成為業界Tech味最濃的新型餐廳。呢個走得咁前的idea,成功吸引到另一間連鎖快餐店選用它們的系統。芝加哥快餐店Wow Bao,本身供應包點、夾包、餃子、米飯等大路連鎖嘢,就決定使用呢個Eatsa platform 。Wow Bao總裁更聲稱今次唔係玩玩下,而係想為餐廳品牌重新定位。

科技改變餐飲,似乎大勢所趨,由客人自行點餐,由客人透過智能方法付款,過程日趨簡化,世界各地,或者鄰近地區已經有好多例子,正當聽到Wechat Pay都同港鐵合作,你就知道something gonna happen啦。
對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023