{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 01 Dec 2017
香港澳門米芝蓮指南又有新版,今年是第十版,雖然大家依舊覺得米芝蓮是「死亡筆記」,說到底都是對餐廳廚師們的認可,做高級餐飲部份都是虛榮工業。即使我只是個食客,這本紅色小本子記載的名單,始終都值得做一個專業參考,簡單一句形容今年賽果,星星數目交投唱旺。
首先第十版指南最特別的地方,就是封面一改紅色,採用本地插畫師飛天豬設計的粉紅水彩風,香港美食地圖做主題,如叉燒飯、奶茶、西多士等,意外帶點少女味。講到指南名單,今年三星餐廳名單不變,二星餐廳有減無增,反而一星餐廳就新增八間,包括中環法國菜Arcane、懷石料理Kaiseki Den Saotome、粵菜御寶軒、營致會館、怡東軒、同樣以海鮮做主打的有法國名廚Alain Ducasse旗下的Rech和大廚Oliver Bellin主理The Ocean,最後就有法日菜 Tate。
米芝蓮指南國際總監米高•艾利斯先生就話:「自米芝蓮指南進入香港澳門後,時至今日已有十個年頭,相比最初,而星級餐廳的數目更增加至當初的三倍!」米芝蓮相當睇好香港高端餐飲市場。

今年三星餐廳名單不變,各位大廚表現有目共睹!

每年睇到新餐廳有星,你可能都會好雀躍,之不過我地都要留意下今年被奪星的餐廳,上文提到,由二星跌至一星的餐廳,就有中環「都爹利會館」、朗豪「明閣」及金鐘「夏宮」三間,剛巧都屬粵菜,三位師傅就真係要諗諗計。另外一星餐廳,就有四間被OUT,包括意菜「CIAK-In The Kitchen」、法菜「Seasons」、點心店「添好運(北角)」及粵菜「駿景軒」。首先唔使講,「添好運」只餘深水埗一間有星,不過近年都是為「人民幣服務」多,水準大不如前。
而銅鑼灣法菜Seasons,前任靚仔大廚Oliver E. 就任Hotel W,不知道剛到埗的星級米芝蓮大廚Lorenz Hoja,能否挽回一星?
反而意菜「CIAK-In The Kitchen」,在今年意大利紅蝦評鑑仍意本地意菜豪強,法國和意大利兩書評價不一,我自己就未食過,依家更想去食囉。

詳細名單:

 

三星:(出類拔萃的菜餚,值得專程到訪)
Bo Innovation
L’Atelier de Joel Robuchon
龍景軒
8 1/2 Otto e Mezzo BOMBANA
Sushi Shikon
唐閣

 

二星:(傑出美食,值得繞道前往)
Amber
Caprice
栢屋
富臨飯店
香宮
Pierre
天空龍吟日本料理
新同樂魚翅酒家
天龍軒
Ta Vie旅
欣圖軒


一星:(同類別中出眾的餐廳)
阿一海景飯店(尖沙嘴)
Akrame
Arcane(新上榜)
Beefbar
名人坊高級粵菜
都爹利會館
Épure
富豪(尖沙咀)
國福樓
何洪記
IM Teppanyaki & Wine
御寶軒(新上榜)
蘇浙匯
Kaiseki Den by Santome(新上榜)
甘牌燒鵝
利苑酒家(觀塘)
利苑酒家(旺角)
利苑酒家(北角)
六福菜館
文華廳
文華扒房+酒吧
MIC Kitchen
明閣
ON
彭慶記
北京樓 (中環)
呇(灣仔)
Rech(新上榜)
勝記
Serge et le Phoque
嘉麟樓
夏宮
Sushi Tokami
Sushi Wadatsumi
Tate(新上榜)
Takumi by Daisuke Mori
The Ocean(新上榜)
添好運點心專門店(深水埗)
Tosca
VEA
一樂燒鵝
逸東軒
夜上海(尖沙咀)
怡東軒(新上榜)
營政會館(新上榜)
浙江軒

對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023