{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 05 Dec 2017

尖沙咀永遠都是人頭湧湧,即使一個人要在該區「搵餐晏仔」,都是遠離人群為妙。在尖沙咀講人少,三角公廁一帶,即金巴利道與柯士甸路交界,冷門小店數目多,就是我等一班男人聚腳之地。不自覺走入百利巷仔,忘記了小食店百利來早已遷到元朗(目前仍在尋找鋪位),不過卻意外發現另一間食店。

這間滷友記,維持上手格局,神隱在百利巷弄之中。店主Daniel他本身做開西廚,之前同幾個朋友一齊夾份自己開店,最後卻只剩他一個。當西廚已久,私底下就不想再煮西廚食物,加上他特別鍾情滷水料,自己調配的滷水,走台式路線,減少甜味,加入自己秘製香料,加強滷水香氣。牛腩、牛筋、牛肚等主打的滷水料,先炆後滷,坐底3個小時以上。

由於區內商戶吃慣了上手小食店的炸物,所以此店亦保留一部份炸物。

要數店中最特別之處,應該是手工米粉,特意找廠方訂做,全屬自己的配方,感覺靠近新竹米粉,稍稍更粗更曲,質地更煙韌,微微帶米香,短時間索汁卻不快腍,極似我細個食的舊式口味。

滷友記

地址:尖沙咀漆咸圍2-4號金時商業大廈地下1號舖

營業時間:12:00nn - 9:00pm



對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023