{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 13 Dec 2017

法國人真係好鍾意搞排名,之前Le Chef 整咗個世界最佳廚師100大,今次輪到排餐廳,不過規模超巨型,名單內多達1000間遍佈世界各地的餐廳。如果Chef Le Mon自己有餐廳,照計都上到榜啦可?

法國LA LISTE,每年都選出1000間餐廳作排名,方法就是將超過300本美食指南或出版物,例如米芝蓮、Trip Advisor等,整合有關餐廳的資料,為每間餐廳打分( 0 - 100 ),之後再找來數千名餐廳主廚按美食指南的「可信程度」評分,最後,仲要睇埋網上食客的意見,佔成個系統的25%。

今年頭十名美國、法國、西班牙、日本平分春色,紐約 La Bernardin、Eleven Madison Park、銀座久兵衛等等位列米芝蓮的星級餐廳各有出現。法國名廚Guy Savoy大名真係唔使多講,已經連續兩年雄霸榜首,法國廚藝界德高望重之一人,或者你唔知,其實英國痴線佬名廚Gordon Ramsay都稱呼Guy Savoy係佢師父。

不過就咁,有人就話呢個排名專登同 "World 50 Best Restaurants" 對著幹,原因法廚Guy Savoy 有一年竟然意外跌出World 50 Best,同屬自己人的LA LISTE,就連續幾年放Guy Savoy 入頭幾位,襯返自己友咁計。老實以Guy Savoy眾所週知的殿堂地位,仲需要奬項証明咩!

拉落個List睇睇,你會發現中國餐廳佔據榜中,數目不少,而香港同澳門就有熟悉名字,天巢法國餐廳和中菜龍景軒。
詳細名單
對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023