{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 19 Dec 2017

聯合國教科文組織(UNESCO)上星期宣佈,公布新一批非物質文化遺產名單,當中包括意大利拿坡里空拋Pizza的技術,你無睇錯,真係拋Pizza塊皮呢下動作。

千萬咪睇少呢門技術,一講Pizza,尤其喺南部城市拿坡里,早在1988年成立了「拿坡里拋薄餅師協會」,協會擁有的烹飪學院每年接收120名新學員,2013年仲成立咗世上首個國際拋薄餅博物館,其中陳列了拋比薩的歷史,薄餅師協會會長Sergio Miccu仲話,大約200萬人聯署支持申請文化遺產。

傳統拿坡里拋薄餅技術,包括4個不同階段,包括準備麵糰、將生麵團拋到空中,以木窯烤爐烘焙同爐內處理薄餅,當中就以拋薄餅一環,技術成分最高,目的是要讓麵團接觸到更多空氣同時間變薄,就可以令薄餅更有嚼勁,目前當地就有3000名專業拋薄餅師。

空拋Pizza呢種技術,絕對係意大利人其中一樣絕不妥協嘅堅持,正如菠蘿絕對唔可以出現喺Pizza上面一樣,你試下加塊菠蘿喺佢地D Pizza 度?激動到拎刀劈你呀。記得呀,傳統嘅拿坡里Pizza,基本上都係得Margherita (蕃茄、水牛芝士、橄欖油、羅勒) 、Marinara (蕃茄、蒜頭、橄欖油、牛至) 2組配料嫁喳。
對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023