{ SKIP }

POSTED ON 04 Jan 2018
話說英國Shropshire有間意大利餐館Carlini,店主 Laura Goodman,於12月30晚無啦啦自己在Facebook group到出一個post,“spiked a vegan” ,spike一字有解「刺穿」、「滲入」、「拒絕」等意思,然後佢再打多一句 'Pious, judgmental vegan (who I spent all day cooking for) has gone to bed, still believing she’s a vegan,’ ,大意就是「還天真相信自己是虔誠素食者的她(我整天在廚房工作就是為了她),終於睡著了。」Boom!呢句就出事啦。

事緣前一晚星期五,有一班人訂枱開party,特別訂製素食菜單,不過其中一位客人就要求一份葷食的Pizza,一間餐廳同時間要處理葷食和素食,工序一定變多,唔知係咪因為咁,Laura積埋唔少怨氣,結果一出到post成千古恨。

接著就是網絡上鋪天蓋地的疑問和謾鬧, 不過Laura態度依然相當串,亦打死不承認和解釋清楚自己如何在派對同時處理素食和肉類,到後期餐廳個facebook page同website當然冧ed,加上google 同tripadvisors狂被負評一星,你就知做老細咁串,同埋激嬲素食者的後果啦。由於"spiked a vegan"一句語帶恐嚇,當地警方當然搵Laura返去協助調查啦,Laura姐隨時惹上官非。
對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023