{ SKIP }

POSTED ON 12 Feb 2018

精釀啤酒風潮瘋魔全球,各地小型酒廠興起,勢估唔到,風潮吹到北韓,令到本身已有啤酒廠的金仔,下令要開發新口味啤酒,完全無視外界對北韓一切制裁,近日仲高調宣佈成功生產小麥啤酒!

真係唔好以為北韓真係好窮,除咗基建處處,正如教廷高層聲稱「某個國家」是人人勤奮,無人吸毒,思想正面的烏托邦一樣。其實北韓一早就有自家的啤酒廠,2001年已成立大同江啤酒廠,當時北韓已經派技術員到青島、德國、英國、瑞士等地考察,甚至在2009年於朝鮮中央電視台發佈北韓史上第一輯啤酒廣告,市內更超過200個販賣地點。

講返佢地嘅大同江啤酒,分別從「1號」到「7號」,編號依麥芽含量而不同,其中「1號」為100%純大麥芽釀製,從「2號」開始加入大米比例進行釀製,不過有飲過北韓啤酒嘅酒客普遍認為比較苦,甜味淡薄。

唔止咁,2016年,其實北韓都舉辦過啤酒節宣傳啤酒,被外國媒體喻為「最貼地的當地活動」,令外國遊客接觸北韓另一面,風評確實唔錯,不過上年年中就突然取消,聽聞當時原因是北韓在發佈啤酒前幾日宣佈進行核試。

就在北韓官方近日發佈的新聞稿,聲稱新研發的小麥啤酒是「世界級具競爭力的產品」,不論香氣和味道都比過往大麥混大米啤酒來得更好,更運用自家培育的,最後當然要多謝偉大的金正恩領導等等等等,Well,味道依然是個謎。若果有勇士呢排去北韓,認真,可以搶先一試。

北韓新聞稿Link
金仔好嘢!
對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023