{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 15 Feb 2018
大年初一,早午晚三餐年糕一定走唔甩,每年都要食糕,你總有機會入廚房幫手(做下樣都好),走在爐頭前,對住一底底年糕,最緊要識處理,請放心,依家醒你兩招。

年糕落蛋漿

就咁煎年糕有咩問題?即使再易潔的平底鑊遇上最實淨的椰汁年糕,都會「沾鑊」(痴底要洗好麻煩),所以基本上當你切好年糕,需要沾上蛋漿先好落鑊,咁樣先可以防止「沾鑊」。

忌用橄欖油

好多人以為用橄欖油煎蘿蔔糕,脂肪酸有助降低壞的膽固醇,感覺健康好多,但其實煎糕忌用橄欖油,因為橄欖油煙點較低,只適合使用作涼拌、小火,再者高溫會令橄欖油營養流失。新年通常都係用花生油落鍋,鍋夠熱就大火煎糕,你幾可見到屋企人用小火煎食物?

切糕要厚身

講到煎蘿蔔糕一類,最常出現的狀況就是煎到碎,要避免這個情況,由切糕做起。以個人經驗為例,我煎糕通常會將蘿蔔糕切成1.5 - 2cm的片狀。煎的時候,若果對自己筷子功無信心或你心怕糕身太軟,請果斷使用煎鏟,亦切忌多手去反,順利者成品一定靚仔。糕有厚度,食落先有口感,外脆內軟先係上品。

保存蘿蔔糕

一底蘿蔔糕,最少食三次,所以你要知道保存方法。正常來說,自家新鮮製作的蘿蔔糕,食用期頂多十日,無時無刻請放入雪櫃。到你要食啦,記得第一,切糕的刀不可沾水;第二,切好合適份量,請把剩餘部份放入雪櫃,強烈建議放入保鮮袋,再放一張廚房紙預防「倒汗水」。

對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023