{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 19 Mar 2018
北歐興起的食蟲風潮,強調昆蟲營養高,供應的可持續性亦滿足未來人口需求,所以昆蟲已經和藻類、果仁、人造肉等等,成為「未來食物」的其中一部份。IKEA旗下的「未來生活實驗室」Space10就將「未來食物」等食材應用在當今快餐食物之中,即係話個漢堡,係用蟲肉做嘅。

話說位於哥本哈根的Space10,正正就是IKEA旗下的「未來生活實驗室」,主力研發可持續發展和更美好的生活。3年前,他們曾經做過一個宣傳活動,將IKEA自家的皇牌食譜「瑞典肉丸」的成份改頭換面,由豬、牛肉換上昆蟲、藻類和果仁等等,以代表「未來食物」的各個成份。

最近就有新搞作,將蟲食融入食物的概念貫徹實行,第一步就應用在快餐文化,一份份日常可見的Fast Food,熱狗內裡的肉餡、肉腸,通通變成未來食物的材料。就好似當中嘅Bug Burger,「漢堡肉」用咗100g 紅菜頭、50g防風草、50g蕃茄同埋50g麵包蟲,從外表看來絕無可能知道是由蟲製成,老實講賣相仲好靚。

Space10的研究員就認為「以蟲作為糧食,其實不遠已,要廣泛推廣這個風氣,就不能只強調可持續性和豐富營養,也要美味,這才是吸引人們的主因。」

雖然「未來食物」的價值引入入勝,不過現階段IKEA都未有計劃量產這系列的食物,放心,你食緊嘅肉丸,真係肉做嘅。

對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023