{ SKIP }

POSTED ON 21 Mar 2018

認真答,有無試過book咗餐廳又無去,個reception打俾你又唔聽?以為香港西人特別多?其實世界每個角落都有乞客,話說蘇格蘭有間餐廳,一個月就有合共450次的No Show同取消預約,係咪得罪人呀?

廚師開設的同名餐廳Mark Greenaway,假假地都係個米芝蓮推介食肆,不過真心唔知店主行咩衰運,試過一晚幾張枱合共22人,一齊No Show,間餐廳最多都係可以坐42人...足足半個場,而單係上年十二月,就 399個booking取消預約,同埋51次No Show的誇張記錄。

呢位餐廳東主就明白,係時候改變了,在此之後,所有預約必先落訂,午餐先付£30,4個course晚餐則付£50。

東主就忍唔住咁話:「其實No show或者即日取消預約這種不良風氣,一直都存在。預約先俾deposit呢個方法,係佢唯一能夠做到嘅方法,希望這能改變人們的壞習慣,一次過book定幾間餐廳,到夜晚先決定食咩。好似你買咗波飛、戲飛、演唱會飛,都唔會輕易甩底啦,嘗試下食飯都避免呢個壞習慣。」

我相信香港有唔少小店都有呢個問題,尤其是需要預先準備食材的料理店,希望各位高抬貴手,做返個有質素的香港人。

對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023