{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 28 Mar 2018

一年一度的「亞洲50最佳餐廳」頒奬典禮,這個與米芝蓮並駕齊驅的美食奧斯卡,剛於澳門完美落幕。

亞洲50最佳名單公開,新面孔只得8間,集中在排名變動,無甚驚喜,新入選十大的是曼谷的Sühring、東京的Florilège和Den,而第一名當然又是曼谷Gaggan(介紹就不多講,可以參考舊文),連續四年榮登榜首,不過相信下年就不會再見,因為他早前已宣佈在2020結束餐廳營運,2019年不再接受任何奬項。

作為香港人,還是關注本地的9間入選餐廳,香港Amber排名最高(第7名),亦是連續第三年榮獲中國最佳餐廳獎項。接著就有維持上榜的8 ½ Otto e Mezzo Bombana(第13名)、Ta Vie旅(晉升17名至第16位)、龍景軒(第24位)及Ronin(第41位)。

而新上榜的餐廳包括中環歐陸菜Neighborhood(第32位)及法菜Belon(第40位),Caprice亦重新上榜位列第46位。香港大班樓(第22位)及台北Mume(第18位)雙雙躍升25個名次,共同奪得最佳進步獎。

香港Caprice餅房主廚Nicolas Lambert獲頒授由Valrhona贊助的 「亞洲最佳糕點師獎」。

名單在此

睇完個名單,大家有咩感想?


台灣人的反應是:嘩,好開心台灣有3間入選,能更多人懂得台灣味。

香港人的反應是:嗰9間我都食過晒啦。

澳門人的反應是:哎...得1間入選...

馬來西亞人的反應是:成個國家1間都無...



對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023