{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 13 Apr 2018

香港人放假,荷包同假期日數都唔容許你咁放肆,不過我覺得一世人點都要認認真真豪一次。去瑞士望住天然山景起身,再浸雪山融雪水溫泉,試埋瑞土二星名廚手勢,粗粗地寫住喺人生To Do List啦。

介紹返呢間位於瑞士阿爾卑斯山的7132酒店,酒店以當地郵政編號命名,建於阿爾卑斯山地區的瓦爾斯村(Vals)入口處,週邊環境集古老山巒、田園村落、綠山藍湖於一身,人跡罕至。酒店本身就已經是個設計典雅的建築物,由瑞士最著名的建築師Peter Zumthor所設計,著意融入週遭環境,室內則強調極簡主義,當地地標溫泉浴場亦出自他的手筆,齋看相片,都感受到走到極致,同時表現奢華的簡約。

瓦爾斯Vals 地區的天然資源,基本上只有岩石和溫泉,溫泉更加是這片淨土的亮點,懷抱雪景下泡溫泉,不是遊日的專利。唔講你唔知,上年大陸可口可樂曾經推出過Valser高端樽裝水,標明「瑞士原裝進口」,源頭就在這兒(我最初以為假嫁)。

你以身處瑞山山處就無啖好食?米芝蓮二星名廚Sven Wassmer其實在歐洲相當出名,兩年前已榮獲飲食業界的至高殊榮,亦為獲當地《瑞士Gault Millau 美食指南》評為18分(滿分為20分),他強調食材部份取自區內天然環境(環境靚食材好真係孕育好廚的絕佳條件),他更認為:「海拔1,200至2,500米之間的氣候條件相當極端,因此能在這環境生長的植物絕對是真正的超級食物!」

酒店最近推出「Silver Memories」的住宿套餐,套餐包括一晚7132酒店房間(可選豪華客房或7132建築師大樓客房)、於7132 Silver 餐廳品嘗12道菜神秘菜單(餐前供應Louis Roederer Blanc des Blancs香檳及魚子醬!)、7132溫泉浴場通行證。客人仲可以上午10時提早入住,並於下午3時延遲退房),每位CHF 555,兩位CHF 930(1瑞士法郎CHF 大概等於8.15港元)。

7132

www.7132.com



對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023