{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 28 May 2018
6月9日,係咩日子?今年6月9日其實就係世界氈酒日(International Gin Day),每逢6月第二個星期就是各位Gin Fans的大日子,今年已經係第十屆,節日有咩做?飲酒同食好嘢囉!

本地的西班牙餐廳La Paloma特別慶祝這日子,聯同香港酒吧大師Jay Khan,特別推出大師親自調配的Gin & Tonic,更推出獨一無二的Gin & Tonic Brunch,到當日下午餐廳更安排了DJ現場播放派對音樂,對於有人咁認真,用靚酒同食物慶祝節日,我絕對舉腳支持!

介紹返呢位酒吧界猛將 Jay Khan ,自己擁有一間以傳統墨西哥收割龍舌蘭工具 COA 命名的酒吧,Oaxacan風格在港甚為罕有,又是烈酒大賽評判團的定期小組成員,曾獲得2016 年香港酒吧獎(Bar Awards Hong Kong)的十大調酒師。

去到La Paloma,當然就是要食西班牙地道菜,Tapas行頭,好似生牛肉他他配芝麻醬及芥末雪糕,同埋時令的煎銀魚配芫茜及蒜香蛋黃醬,任點任食餐廳的拿手主菜傳統烤乳豬和海鮮雞肉西班牙雜錦飯Paella ,作結要食La Paloma的招牌Churros配雲尼拿雪糕及朱古力醬。

不過重點自然落在Jay Khan調配的3款Gin & Tonic,最吸引我的應該是加入發酵檸檬馬鞭草梳打的一款,其複雜的味道層次不減清爽口感。講返價錢,$398包括Brunch的所有食物,還有兩杯 Jay Khan設計的Gin & Tonic,相當抵玩。

由主廚 Jose Cotes 主理的 Gin & Tonic Brunch Menu:

El Vermut – 西班牙分享小食


伊比利亞火腿水晶包
生牛肉他他配芝麻醬及芥末雪糕
薯片配白身鯷魚
蕃茄吞拿魚沙律
煎銀魚配芫茜及蒜香蛋黃醬
西班牙肉腸洋蔥煮大蜆



任食主菜

傳統烤乳豬
海鮮雞肉西班牙雜錦飯

升級主菜

“Rubia Gallega” 西班牙肉眼扒配脆薯及辣椒
每位(500克)另加$500

甜品
Churros配雲尼拿雪糕及朱古力

La Paloma - The Gin & Tonic Brunch(只限6月9日)
地址:西營盤皇后大道西189號, SoHo 189, 1樓
電話:2291 6161

價錢:$328 (只包食物);$398 (食物連兩杯 COA創辦人Jay Khan設計的G&T)



對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023