{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 01 Jun 2018

Black Sheep這個飲食集團的勢力,正逐步擴張版圖,旗下餐廳涉獵意、法、美等菜系,還有泰菜和越菜,你都應該有睇過我有介紹過LE GARÇON SAIGON嘅staff meal啦可?今次出乎意料,新餐廳的主打是日本菜,專為中環友而設高級深宵食堂,飲的主題則是同區少見的Highball。

居酒屋店名「Fukuro」,日文叫作貓頭鷹,已告訴你只有在夜晚才出現。主廚佐藤順曾於悉尼多間星級餐廳工作,亦是Black Sheep Restaurants眾廚師的中流砥柱,菜單靈感源自佐藤在家鄉仙台居酒屋的成長回憶,不過仍有別一般居酒屋,供應熟食串燒及酒類一類,菜式多著眼海鮮的處理,如招牌菜Sashimi platter on ice、烤章魚薯仔配薑黃醬,或是以醬油煮當日買到的魚鮮。

款款菜式都宜配酒,不論多泡與否,特別要提一下,這邊專精一款酒款, 那是日本上班族最愛的HighBall。日威出品嚴謹,Fukuro的出品也絕不欺場,堅持採用三份Soda配一份頂級威士忌的比例,所有材料均以低溫冷藏,清新口感是意料中事。

餐廳設計意念取自江戶時期的居酒屋,香港設計工作室Substance的設計師Max Dautresme,自小在日本長大,這次採用了日式木工藝術,揉合現代與懷舊風格。

Fukuro
地址:中環蘇豪伊利近街1-5號地下
電話:2333 8841
營業時間:6:00pm - Late

(店家話「營業到最後一個客人離開才熄燈」,相當造福當區凌晨放工的打工仔)

對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023