{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 22 Jun 2018

不論你覺得自己係時候「保養」,定係怕死,養生基本上都已經係近年都市人關心的議題之一,你睇放工時人頭湧湧嘅gym room,或者週末嘅瑜伽班,都係為自己身體負責任姐。香港人過嘅生活,猶如營造糖尿病、肥胖、高血壓和情緒問題等各種都市病的溫床。「養生」方法有好多,你可以節食、做gym、keep住做運動,去得盡D,你可以斷食,甚至特登去一個專為養生的Trip。

提起菲律賓這個地方,可能好感欠奉,不過距離馬尼拉僅90分鐘車程,位於近郊利巴(Lipa),佔地48公頃,被叢林和群山包圍的The Farm at San Benito,就是一間結合Spa、醫療和休閒的大型度假村。

唔少人專程黎到呢度,為嘅就係一個專業、完整的養生療程。Detox D’Lite,5日4夜的排毒療程包括果汁斷食療程、綜合醫療服務、溫泉水療、營養指導及運動課程,即使每位接近1,744美元(兩位起),來客依然絡繹不絕,當中有唔少參加者係男士,因為聽聞佢地嘅按摩亦有針對肝功能的提升(無前列腺保養呀留意返)。

這個菲律賓內唯一提供全面醫療服務的度假村,療程由擁有國際級專業資格的醫生、水療師、營養師、健身教練和瑜伽老師設計及負責,曾獲德國SENSES頒發極具代表性的「世界最佳醫療養生度假村」的奬項。

重點是價錢,因為以同類型的酒店為例,閒閒地走到泰國布吉,可能動輒過三千,而即使你唔參加療程,房價都係約$2000起,仲會血液和身體分析、營養評估和健身評估、素食早餐、下午茶和健康小吃、每天3次瑜伽、冥想、健身課堂、健步及健康講座等,你一日求其上幾堂都已經實惠過香港。

菲律賓著名女星Iza Calzado 就是渡假村The Farm的代言人,已為人妻都仲好fit,我覺得有少少似謝安琪(感覺喳)。

www.thefarmatsanbenito.com
對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023