{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 04 Jul 2018

由十多年前的「分子料理」到依家「無人超市」,科技對於飲食業的影響完全足及廚房的裡與外,整個餐飲模式都受到一定程度的衝擊,再重要是,好多能夠改變生活的科技,琴日講「不可能」,今日可能經可應用,上年講嘅Amazon無人超市「Amazon Go」、鄰國即刻就有「淘咖啡」同「立馬生鮮」,這個世界轉得太快了吧。

2個月前Google I/O 開發者大會,Google Assistant 已展現咗其AI 新加入的Duplex功能,自動幫你打去餐廳或其他地方預訂服務(一打去就會表明自己係Google Assistant),全程AI自己控制,整個語音功能最恐怖嘅,係模仿人性化嘅語句停頓,即係加入一系列助語詞,例如「依?」、「呀...」等等,連知名科技記者都聽唔出分別,好Q得人驚。

你以為只係研究階段?原來美國加洲幾日前已經有餐廳試行Duplex,當然餐廳都係Google其中一個伙伴,而呢個功能只係率先俾當地記者試用,當係俾Duplex「練習」嘅機會,而暫時就會有三個階段,打去問營業時間、打去餐廳Book枱、打去Book剪髮,由夏天逐步試驗。

相信《Iron Man》 出現嘅AI管家Jarvis,將於不久後面世,到時打「今晚食乜好?」,連諗個下都唔使用腦啦,港豬們最後一樣要擔心嘅嘢都消失啦。

對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023