{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 23 Aug 2018

旺角車房滿佈嘅橫街,有一間「豬大王」,食嘅坊間少見嘅豬雜,一碗加入豬雜同煮豬骨湯,鮮甜程度真係你意想不到。

唔知你會唔會好似我咁,細細個大把嘢唔食,最印象深刻,肯肯定係牛雜豬雜一類,老豆帶我出街食飯,柯打一碗滿佈不知名豬肉部位嘅粉麵,齊集豬肚、粉腸、豬肺、豬腰、豬潤、豬心,很容易造成「兒童成長飲食陰影」。雖則就咁,當我大個少少,就漸漸放低恐懼,亦開始發現眾人所稱的「下欄嘢」其實好好食。

喺呢個世代,我講「食豬雜」,你總會覺得係一件「好佬」、「好麻甩」嘅事, 連餐廳老闆毛哥自己都咁講:「豬雜都是一個好有「佬味」的食物,我們最初做生意,都以為只有中年人才會來幫襯,不過漸漸發現更多後生會試。」

餐廳在旺角新開,其實只係分店,總店卻在屯門,以炸雞翼和炸豬扒聞名,不過豬雜先係店中招牌物。

正當你以為這是真心「佬味」食物,豬雜都依然大把人食,甚至好多後生仔都鍾意食,老闆笑說;「其實在店中吃豬雜的客人,反而女仔多過男仔,如果以幫襯的後生仔來計,的確女仔比男仔多,不過單論男人客,那中年的大叔就比較多。可能一對男女來幫襯,男的會點豬扒,女的反而嗌豬潤、豬腰、豬肺,實在不出奇,還有粉腸,最多女仔吃的部位,就是粉腸,我完全估唔到。」

言歸正傳,所謂嘅豬雜,究竟有咩食?正常「心、肝、脾、肺、腎」都要有,不過睇睇毛哥的一碗八寶麵,只有豬肚、粉腸、豬肺、豬腰、豬潤等等,無他的,因為第一,貨源不多,毛哥自己都坦承他的豬雜並不齊全,但老實講句,你知道整豬雜到底有幾麻煩嘛?去中菜廳飲一碗豬肺湯都收你近百啦。

坊間極少人做豬雜,最大原因就是處理內臟尤其麻煩,不同部位,不同處理手法,例如豬肺,「啤」水都要做足一個鐘,這樣做才會乾淨,再經烚和燜煮,才會顯得「白雪雪」;而豬脷本身有一陣「衣」,質地相當韌,必須要用熱水烚過,再慢慢用刀刮乾淨,相當「晒心機」; 至於口感特別的粉腸,老闆擔心它有苦味,先剪走肥膏,再從中間劏開,看看有沒有黃色的膽汁,如果沒有就可以拿去炆,因為如果發現腸中有膽汁,就要成條都扔掉,不是只扔掉一段。

眼見毛哥一心做豬雜,每日一早花數小時清理和製作,為的就是各個豬雜部位不同的口感,還有那一口超絕鮮甜的湯頭。

用豬雜煮過嘅湯點解特別甜 ?

毛哥解釋:「一般內臟本身有一種『味』,如果處理得不乾淨,不單做不出鮮甜的味道,反而變成一種臭餲味。我把內臟洗得乾淨,加上用白滷水去炆,效果自然不同,再加上我煲的老火湯,煲的時間長,火力又夠,煲到連骨都溶化,便會出現奶白色的效果,成件事都會變得好鮮甜。」


就講出品,一碗「八寶湯飯」,也可以轉粉麵,配料就有豬肚、粉腸、豬肺、豬腰、豬潤、肉片和豬肉丸,湯飯份量似面盤,湯頭呈奶白狀,豬骨味香濃,的而且確比想像中鮮甜,豬肚爽勁,粉腸韌中帶粉、豬肺軟滑、豬腰實淨無餲味、豬潤厚度適中,飲勻一轉再次入湯頭

「見到客人在食我的食物,忍不住和我講:『老闆你整的豬雜好好食。』也有客人見到間面我無生意,都繼續入內支持我,我其實是很開心,我整的豬雜是好食的,是自己的工夫達到效果,客人認同,最開心就是這樣。」



豬大王

地址:旺角黑布街99號昌明大廈地下C號舖

電話:9069 3886
營業時間:11:00am-11:00pm

對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023