{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 27 Aug 2018

 


來自台灣嘅掌門精釀啤酒,相信唔少飲家都喺尖沙咀飲到熟,近排呢個台灣品牌,剛在港島區開全新分店,座落西營盤正街長命斜,主打係充滿「台味」Cocktails On Tap?



台灣掌門精釀啤酒,標榜「精密科學的啤酒」,因為品牌自設廠房、酵母農場及實驗室,以最精準及嚴謹的「科學化」方法釀製多款高品質精釀啤酒,飲家自然飲得出。今次開新店,風格由酒吧主導走向「啤酒餐廳」,轉型去吸引西環客路。






以「啤酒餐廳」的形象出發,當然要在餐牌上進行革新,本身尖咀店Menu只得炸物、台式小食,佐酒為主,打開西營盤店Menu,望見串燒、小食、手製意粉、手製薄餅、肉及海鮮主菜和甜品等,數落接近100個菜式,野心相當之大,當中不乏台味食物「台式三杯雞多士盒」($68)(我會想試...),另外新店更將掌門自家得奬啤酒入饌,創作 "Cooking with Beer"  啤酒料理餐單,好似用啤酒製作麵糰的手工薄餅、用啤酒醃製和製作醬汁的「啤酒焗豬肋骨」,連甜品Tiramisu 都用啤酒,相當徹底。






不過前往掌門新店,斜路使人口渴,一入鋪面就見到36款On Tap頭,除咗飲啤酒,你嘅選擇就應該係店家首創的台灣味Cocktails On Tap。店家限量供應5款已調配好的特製雞尾酒,靈感取自各款台灣常見飲料,例如台灣茶葉四季春、黑松沙士、烏梅汁,甚至是來自金門的高粱酒,相信不少港人都相當熟悉,直接從酒頭注出,出杯方式如精釀啤酒一模一樣。





掌門精釀啤酒——西營盤店

地址:西營盤高街 53-65號富裕大廈地下(正街長電梯交界)

電話:2650 0511

營業時間:12:00 - 23:00





對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023