{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 28 Aug 2018

香港啤酒迷最關心的,莫過10月舉行的啤酒節Beertopia,齊集世界各地啤酒,同埋本土啤酒廠的各款最新鮮的酒品,不過各位飲家,今年你可能會大失所望,因為日前在各大本土啤酒廠的Facebook,更發表共同聲明,均表示拒絕參加Beertopia啤酒節。

聲明如下:

 

多間香港本地啤酒廠拒絕參加 BEERTOPIA 2018啤酒節

 

多間香港本地啤酒廠於最近一次會面中達成協議,集體拒絕參加Beertopia啤酒節。

 

Beertopia啤酒節曾經是本地啤酒廠每年最重視的盛事,因為該啤酒節提供罕有機會,讓啤酒製造商及進口商親身接觸消費者,與大眾一起享受味道更豐富、更多元化的精釀啤酒。

 

但如今Beertopia啤酒節大幅提高參展費用,同一時間向消費者索取高昂票價,已逐漸淪為大型酒廠(或急於推廣的小型酒廠)向高消費人仕推廣的場地。我們認為,變了質的Beertopia啤酒節已經不再是大眾認識本地啤酒廠的理想途徑。

 

我們期望香港有更多定價公平的啤酒節,讓大眾能以合理價錢接觸高質素啤酒及其廠商。為此,香港精釀啤酒協會及一眾本地酒廠已在致力籌辦不同類型的啤酒節,請各位啤酒愛好者密切留意。

 

在此,希望各位體諒本地啤酒廠的決定。如有查詢或訪問邀約,請以www.facebook.com/CraftBeerHK,聯絡香港精釀啤酒協會。

由2012年開始每年舉辦的BeerTopia,創辦人原意製造一個機會,讓啤酒廠商及進口商親身接觸消費者,旨在推廣精釀啤酒,自15年在中環海濱空間舉辦,上年更有超過500款來自世界各地的啤酒,而本地啤酒廠亦有推出達80多款啤酒。

咁聽落相當正路,但有廠方就話每年都收到不少飲家投訴,表示入場費太貴,即使一般飛或VIP飛都唔計落唔划算,而去到今年,飲齊兩日,$500得2支啤酒,即使要見識,都唔使咁貴啦,況且眾啤酒廠齊心發聲,聲明所表達的意思都相當明確,尤其是句:

// 但如今Beertopia啤酒節大幅提高參展費用,同一時間向消費者索取高昂票價,已逐漸淪為大型酒廠(或急於推廣的小型酒廠)向高消費人仕推廣的場地。我們認為,變了質的Beertopia啤酒節已經不再是大眾認識本地啤酒廠的理想途徑。//

如果各位依然好想參加同樣多姿多采嘅(價位又實惠)啤酒節,每年在BeerTopia之後,仲會有一個Great Hong Kong Craft Beer Festival,無入場費,飲幾多,同個Booth計返幾多。嗱嗱,我無叫你唔去BeerTopia,我有提供Link,只不過空穴來風,未必無因,點樣變質,你自己有眼睇。

BeerTopia:

https://beertopiahk.com/

Great Hong Kong Craft Beer Festival:

https://www.facebook.com/BeerFesHK/

對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023