{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  
POSTED ON 27 May 2015

今時今日,香港人最熟悉的咖啡店莫過於Starbucks。Starbucks開到成行成市,十足便利店咁,總有一間在左近,Mean娜都成日會飲,特別偏好Green Tea Latte。

不過唔講唔知,雖然Starbucks係國際連鎖企業公司,世界各地都有分店,仲要要求每間分店的飲品,味道都要一致。但其實就好似麥當勞一樣,每個國家都會配合當地口味,喺產品的味道上做點改變,尤其喺飲食文化非常豐富的亞洲,有啲Starbucks飲品的口味,係外國人從來都未見過。

英國Dailymail就整理出,各地Starbucks的特有飲品,一齊睇吓先!

亞洲的抹茶紅豆星冰樂



日本的薰衣草伯爵茶Latte


亞洲的咖啡凍星冰樂


東歐的Yogurt星冰樂


瑞士的瑞士巧克力星冰樂


南韓的紅豆星冰樂


加拿大的太妃糖Mocha


日本的Tiramisu星冰樂


英國的Crème Brûlée Macchiato


對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023