{ SKIP }
文:MenClub William 圖:MenClub
POSTED ON 08 Dec 2016



曾被各大媒體爭相報導過的康瑞涼茶,位處深水埗邊陲的醫局街,一旁是中醫館,既有涼茶,店中芋圓卻是深水埗覓食的一大名物。本身隱身小街,但剛剛轉了鋪位,上大街去了。

特色仙草百配 $25
一到夜晚,自然成為區內飯後糖水的排龍店,個個外賣移到公園吃,因為鋪內座位極少,人龍卻甚長。平心而論,以$25的價位吃到一碗的份量頗多的芋圓,手工製的配料如仙草、芋圓、地瓜圓、珍珠、小丸子、西米、紅豆和薏米通通都有,以為將貨就價,怎知是反差極大的高質之作,對於一眾愛好台灣小食的港人來說,足夠「頂癮」。


芋圓、地瓜圓做得出軟糯不死腍,口感紮實,咬開有嚼頭,芋圓味道淡身,地瓜圓則帶小甜,在九龍區已比太子的黑糖燒仙草好。


仙草是台灣的做法,滑溜Q彈,食畢也有陣陣甘香。唯一奶底的糖水略稍失色,只是暇不掩瑜。


選擇其實都頗多,樣樣都是手工製作,來到都要耐心。


這是在舊地址的門口,新鋪已到荔枝角道去。


康瑞涼茶

新地址:荔枝角道323號即能仁書院旁





對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023