{ SKIP }
文:MenClub William 圖:互聯網
POSTED ON 22 Dec 2016

過兩日就係聖誕節,唔知大家決定去邊食未呢?一餐飯重要,但飯後活動似乎更重要,我就幫你諗好一個飯後活動,就係整甜品!!!無論你喺倆口子定一班fd子過聖誕,都需要一個,我地有請Jamie Oliver個師父,意大利大廚Gennaro Contaldo教大家整Chocolate Truffles,相當易整!正過你去買!食多幾粒朱古力~大家開心嘛~~~





依家網上成日有好多「快速煮食片」,將所有步驟簡化到一個點,係阿,睇落好簡單,但味道一定唔會好,最大鑊見D片直接用明火煮朱古力,你個甜品一定唔好食!要學煮好嘢,真心無捷徑,更加無得貪快!




用熱cream撞溶朱古力,呢個朱古力漿喺甜品界就叫Ganache,常用於朱古力餡同淋喺蛋糕面。




Chocolate Truffles嘅配搭可以自由,睇下女伴想食咩啦~Gennaro Contaldo示範嘅3款,分別係:肉桂+餅乾碎+黑椒、榛子碎同朱古力粉。


我另外仲搵到大家都好熟悉嘅Gordon Ramsey 示範煮Chocolate Truffles,不過係mint版本,我自己就唔鍾意,不過都可以俾大家參考下。





對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023