{ SKIP }
文:MenClub William 圖:MenClub
POSTED ON 03 Jan 2017
如果話要講2016年嘅打邊爐主題,香港人腦海中都會出現「雞煲」呢個字眼,不論麻辣、走辣、芝士等等等,都食足成年,都係時候轉一轉。椰子雞鍋由上年中已經漸漸喺香港各區開店,接著嚟會同雞煲勢力分庭抗禮。椰子雞鍋呢個來自海南嘅名物,以海南椰子水配文昌雞,甜而不膩,一個字,「潤」。呢排天氣又凍又乾燥(凍同熱永遠無得估),身邊總有幾個邊爐友食完個雞煲都話頂唔順,第日實生痱滋,燥熱到一個點,係時候潤一潤!


傳統嘅椰子雞鍋,一般都會只會落椰子水,簡單帶出雞嘅鮮味,不過呢間火鍋店用特別海南椰子水加上椰皇水混搭,椰味更濃,而且指定要飼養期 150-180 天嘅文昌雞,輕煮7-8分鐘,椰香撲鼻,雞肉鮮嫩,點一點自家製海南醬,為雞肉味道添加一種刺激,卻沒有如麻辣雞鍋的重負擔。


湯底清甜,點可以讓雞肉獨享?店內的火鍋食材選擇頗多,例如佐賀 A5 牛肉、安格斯牛小排、各款自家製手打肉丸,由新鮮蔬菜都是其亮點,羽衣甘藍、褔岡水菜和青森小松菜,不乏日本直送。不過正當以為火鍋店只有火鍋,店中還有煲仔飯、甜品、甚至是cocktail,百搭程度好比茶記!


阿拉斯加蟹蠔塔海鮮拼盤 $1088

店中最新出品,這款阿拉斯加蟹蠔塔海鮮拼盤,有齊美國、法國和愛爾蘭三個產地的生蠔。不過主角當然是豪華的阿拉斯加蟹,殼薄肉厚,超多肉。拼盤上還包括熟蝦、青口和翡翠螺,更有一支白酒,當然要同班fd 先食一個先打邊爐啦!


招牌椰子雞鍋 $ 238/隻, $128/半隻

湯鍋是椰子水加椰青水,味道甜,將雞件放落湯中,輕煮7-8分鐘即可吃。海南文昌雞皮薄,脂肪偏少,雞肉尚算嫩滑。


食雞要點呢個充滿海南風味嘅沾醬,沙薑蓉、青柑桔和指天椒,沙薑不辣,風味獨特,好酸的人可以加倍柑桔,有助消滯。


安格斯牛小排 $238/份(大)

打邊爐都要食得豪,牛小排肉味濃郁,嗜牛者必食,以$238一份大的來說,頗划算。


手打墨魚丸  $ 68/份

黑白兩色同樣彈牙,墨魚滑粗中有細,也沒有腥味,味道吃得出新鮮。


羽衣甘藍  $ 49/份

近年大推的super food羽衣甘藍,平時都係切碎撈入沙律,或者打碎當smoothie飲,放入打邊爐真心少見。建議不要淥太久,因為湯底較甜,煮久了會令,掩藝了蔬菜本身的甘甜味。


太子店面積達萬多呎,火鍋店中實屬巨型,而且店中出奇地以工業風為主題,,感覺比一般的火鍋店新潮。


四季文昌 CoCo Kitchen

地址:旺角荔枝角道 33 號百匯軒地下及 1 樓全層

電話: 2499 2700

地址: 尖沙咀金巴利道 35 號金巴利中心地下 A 及 B 舖

電話: 2778 7955

營業時間:11:30am – 12:00am

對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023