{ SKIP }
文:MenClub William 圖:互聯網
POSTED ON 05 Jan 2017
大家出街食飯,時不時都見過或者聽過"sustainable"呢個字,意即可持續發展,或可永續發展,尤其出現喺海鮮餐牌上面,漁獲可以持續,咁如果將呢個concept融入到我地平時用嘅廚房用刀,又會變成點?


呢個來自德國嘅品牌Lignum,近排推出咗木系廚刀「//SKID」,食正大流行嘅環保議題呢把廚刀有97%都係硬木所做,其餘嘅3%就係刀刃高碳鋼合金,鋼材硬度簡乎59 - 61 HRC,係日本刀廚刀嘅級別,硬度高,不過相對韌性較低,所以成把刀嘅韌度,就靠刀身97%嘅木材補足。


用木材第一個好處就係夠輕,而且有彈性,雖然木有質感,我嘅唯一擔心係手感,因為重量始終不及鋼材。Lignum用嘅木材,其中一款係德國刺槐木,賣點就係由木材釋出嘅單寧(決定紅酒味道嘅主要化學元素),有效防菌,所以店方就強調唔使用任何洗潔劑清洗,用暖水就足以清洗乾淨。


雖然呢把唔係世界第一把木造廚刀,但將持續發展嘅理念實踐應用,係要支持嘅。





Source: Lignum


對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023