{ SKIP }
文:MenClub William 圖:互聯網
POSTED ON 15 Feb 2017
有消息話海底撈火鍋會來港?好多網民都話好期待,我就話完全唔值得期待,點解?因為海底撈根本就唔好食,所謂嘅體貼服務,真係香港人接受唔到,期待甚麼?


十居其九嘅香港人都有北上食過海底撈,坦白講佢唔算好食,價位又唔算實惠,店家標榜嘅附帶服務,例如等位時嘅擦鞋、按腳、美甲,坐底後就奉上手機套、椅背套、圍裙,甚至係幫你淥埋夾埋俾你,其實有點over。我仲讀緊書嘅時候去過兩次,淨係記得每上一碟餸都每事問,身處大陸環境,呢種服務唔止係少少煩,係好__煩。


以食論食,講食物質素,遠不及上年尾到港嘅渝味曉宇,亦不如小肥羊食得痛快,即使身邊有個經常流連深圳的食客朋友時不時食,都話價位依然偏貴。


2015年登陸台灣後,新加坡、韓國都相繼開鋪,但唔講唔知,美國其實早就有分店,仲要早過台灣開。喺2013年,海底撈就喺Los Angela 嘅Arcadia開店,喺當地嘅華人區,不過風評麻麻,價錢貴,重口味又唔啱。至於店家標榜嘅服務呢?由於海底撈唔係外國商家,無得搞簽証,唔可以搵大陸嘅staff去美國,唯有請喺美國聚居嘅華人,但問題就係住得喺當地嘅人,大部份都算有家底,或者係二世祖,你要請班有錢人收你雞碎咁多,但做一流嘅service?俾我都唔做啦。





唔好俾我睇死,到時開鋪,香港人又一批批人狗衝過去,唉!


對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023