{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 21 Mar 2017
如果有睇過《料理鐵人》(Iron Chef),都知道企得喺上面等人挑戰嘅,經驗同實力都有返咁上下。曾經奪得美國第三季飲食節目《料理鐵人》冠軍,人氣極高,又出名大膽創新嘅大廚Marc Forgione近日就會來港,聯乘本地美國菜餐廳Lily & Bloom總廚Chris Grare,為香港食客炮製特別菜單,Now or Never!


介紹返大廚Marc Forgione,本身佢就係美國煮食教父Larry Forgione個仔,自細已經係老豆集團餐廳旗下唔同嘅著名餐廳實習,並跟隨Patricia Yeo及Kazuto Matsusaka等多位著名大廚學習,甚至隻身走到法國鑽研傳統的法國烹飪技巧。佢除咗喺《料理鐵人》嘅冠軍,仲成為節目七大料理鐵人之一,佢嘅餐廳Marc Forgione、Fine Dine美式餐廳American Cu及快餐概念店Lobster Press,以及寮國菜餐廳Khe-Yo,涉獵風格極廣。


由3月22日(星期三)到3月25日(星期六)一連四晚,Lily & Bloom就會聯合大廚Marc Forgione合作推出的美食活動,限定推出的五道菜及七道菜的菜單,將會示範大廚Forgione位於紐約餐廳的一系列拿手菜式,如五香熏肉眼(Pastrami Ribeye)配奶油焗薯及紐約風醃蒔蘿酸瓜,集合了美國的兩大特色美食—乾式熟成牛肉及五香熏牛肉三文治,是大廚旗下餐廳American Cut的招牌菜式。


菜單先以辣椒龍蝦配德洲多士(Chili Lobster with Texas Toast)揭開序幕,作為大廚Forgione旗下餐廳TriBeCa的招牌菜式,菜式向新加坡的辣椒炒蟹致敬,以德洲風味的多士代替傳統的蒸包,最適合與辛辣的濃郁湯汁同食。


BBQ Oysters


Kampachi Tartare


五道菜菜單(每位HK$880)

七道菜晚餐(每位HK$1,280)

Lily & Bloom
地址:中環蘭桂坊雲咸街33號 LKF Tower 5樓及6樓
電話: 2810 6166



對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023