{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 12 Apr 2017
有無人仲記得日本大胃王小林尊?記得細細個睇新聞時不時都會聽到新聞報佢勁食咗幾多個熱狗。講起大食比賽,轉眼間就好似變上世紀文明留低的產物,鬥食得多,鬥食得快,喺依家呢個差點連做愛都要環保的情況下,左膠們點會容許呢件事發生?


講起大胃王比賽,可以追溯到1916年嘅Nathan’s Famous Hot Dog Eating Contest,應該係世界首個大胃王比賽,亦係現今世界上最有代表性嘅比賽,喺美國就好似睇球賽咁嘅活動,上年就係比賽100週年紀念。


而點解呢個比賽喺亞洲地區都廣為人知,原因9成9係因為一個名字——小林尊(Kobayashi Takeru),一個大胃王界的傳奇人物,喺日本東京電視台發跡,自2001年開始曾經六連霸Nathan’s Contest,每次見佢沾水食包、熱狗開半的絕招去應戰,感覺就好似睇緊悟空出龜波一樣,當年紀錄12分鐘食53個熱狗,細個望住佢食,諗起都覺得痴線。



正常狀態都算靚仔。


雖然坊間都仲有好多餐廳會提供大食比賽,好似前排Hong Kong Sevens都有餐廳推出鬥食巨大漢堡,單人賽雙人賽,不過總覺得風氣已大不如前,或者早幾年都出現聲稱是香港首個競食團隊,不過除咗上過TVB之外,基本上無已為繼,無他的,上Youtube望下,依家連食飯都有人直播,一個人食晒一枱餸,原來屬於我年代的飲食趣聞,已經不知不覺地消失啦。


Well,大食競食,其實都只係娛樂活動,即使睇落過癮也不過浪費,何苦用「用生命去食嘢」呢(註:喜愛荔枝的某名食客的座右銘),都係嗰句「勿做大晒鬼!」


對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023