{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 13 Apr 2017
香港地做餐廳,真係差少少創意都做唔到,但未必要好似Chef Le Mon一樣玩蕉囉。行過中環擺花街,你一定留意到有間餐廳有個好港式的招牌「李好味」,個英文名就食正廣東話諧音,點讀?「Lee Lo Mei」呀!你無聽錯,我無錄錯,真的是「Lee Lo Mei」!究竟係有鹵味食還是令人食完大叫一聲呢!?




店名已叫人情緒高漲,餐廳背後的理念也令人興奮,大廚老闆通通姓李,這個李家班索性改餐廳中文名「李好味」,為的就是創作創新而不失俗套的港式粵菜,演譯香港獨有的飲食文化。樓高兩層的新餐廳,地下是酒吧,一行到上去,見到枱枱凳凳、杯杯碟碟,連水壺吊燈都想重現懷舊感覺,你就知道這間餐廳玩味十足,仲要將幅牆畫成大排檔場口,驟眼一看令我聯想起90年代電影《伙頭福星》,每個影相位都有地道的香港味。



李鹵味 $138

環境玩味先行,菜式當然新意,可說是向港式粵菜致敬。先來一碟最有代表性的「李鹵味」,同店名一樣樣,將街頭小吃的檔次提升,用西班牙Iberico豬耳、八爪魚同法國火雞腎,用鹵水汁慢煮廿幾個鐘,慢煮過的鹵味偏腍身,夠晒入味,盞鬼地配埋甜醬辣醬。



鹽焗有米雞 $268

用「乞衣雞」的煮法,先將法國皇春雞起骨,再將鮑汁糯米飯倒釀雞殼之中,包好後再用鹽封住慢煮,上枱先敲碎封實的鹽
。一打開香氣四散,雞肉極軟嫩,肉汁多到一個點,堅好食。


美利堅牛仔黨 $288

呢個美利堅牛仔黨,分明就是reboot舊式鐵板西餐,不過塊扒是行內人先識食的Skirt Steak,,部位近內臟,相當刁鑽,肉味濃郁偏甜,仲要Wet Aged 8個月,放入口就知道牛味有幾重。上枱前仲要淋上黑椒汁,吱吱作響,見到蒸氣就有食慾。


破漿重圓 $88

玩完咁多個主菜點少得甜品?這道破漿重圓就用咗分子料理的晶球化技術,將薑湯同小丸子包在一球,最好一啖放入口,最怕你咬開爆到成地汁。


李好味Lee Lo Mei

地址:中環擺花街8號地下及一樓

電話: 2896 7688



對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023