{ SKIP }
文:MenClub William 圖:MenClub
POSTED ON 19 Apr 2017
銅鑼灣人太多,想靜靜地食餐飯,好多人都會選擇去鄰近嘅大坑,乜都有得食,即使近年新店高速輪換上場,唯獨是就是無扒房,呢間新開的美式扒房Bovini 就剛好填補這個空缺。


美式扒房但有個意大利文店名,Bovini就解作「牛群」,開宗明義主打食牛。班底全部都是高級酒店扒房出身,所以用返酒店級數的靚貨,堅持用USDA Prime Steak。供應嘅餐點貴精不貴多,除牛之外僅有羊架、黑鱈魚和波士頓龍蝦,主菜連配菜也只有十數款,將餐牌調較至最可控制的範圍。Menu更特意設計成套餐二人份,「碟頭」的份量,細食的連甜品都應該支撐不住,以大坑的地段,美式扒房,小店格局,用料紮實,性價比已屬不俗。





Crab Cake $138

前菜先黎講蟹餅,碟頭夠晒大,分明設計俾二人食。蟹餅啖啖肉,仲特登揀用蟹冧肉,特別鬆化軟綿,混和雜椒粒,入口食到蟹甜之餘仲辣辣地。



USDA Prime Ribeye Steak 14oz $388

14安士的USDA Prime Ribeye Steak,有油香又夠juicy,堅持要食medium的我都無令我失望。師傅有功架,亦有創意,特製數款醬汁啫喱,口味則有法式芥茉、黑醋、Tabasco和薄荷,全部都要預先準備,醬汁順滑,看著啫喱在燒好的牛扒上自動融化,牛扒的味道亦得到額外加持。


Ossobuco Risotto $298

Ossobuco Risotto,牛膝意大利飯坊間少見,先將荷蘭牛膝用鼠尾草、月桂葉等醃好後,上粉煎香,再用雜菜、蕃茄、紅酒煮足4個鐘,上到枱D肉都骨已離。底下的Risotto用返牛膝肉汁去煮,口感勁creamy,飯芯具質感,香港人食就會覺得稍為硬左少少,不過咁先至正宗。


Roast Whole Lamb Rack $288

扒房重視燒扒功力,坦白說羊架亦燒得不俗,取紐西蘭貨,切法稍稍不同,兩塊骨為一組。碟旁是最基本的法式芥茉和薄荷啫喱。


Molten Chocolate Cake (套餐+ $100)

當你二人食完蟹餅,14安士牛扒同意大利飯,呢個流心朱古力蛋糕恐怕食唔晒掛,因為蛋糕份量很足,略嫌中間的朱古力漿未夠流心。


Bovini Steakhouse & Bar
地址︰大坑銅鑼灣道128號地舖
電話︰2886 9381

營業時間:12:00nn - 2:30pm、6:00pm - 12:00mn(星期一至五)、12:00nn - 12:00mn(星期六及日)

價錢:

3 course dinner (starter + soup + risotto) for 2 $699

3 course dinner (starter + soup + main ) for 2 $899

4 course dinner (starter + soup + main + risotto) for 2 $ 1099





對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023