{ SKIP }

POSTED ON 17 May 2017


今日講講如何改善打鼻鼾的情況,但是打鼻鼾的聲音,實際上是影響睡在你身邊的人,以前首先你身邊要有人,繼續看下去才有點意思.....

注意體重
在減輕體重的同時,減少阻塞通氣的喉嚨中的脂肪組織。


食煙飲酒

由於酒精會放鬆喉嚨肌肉從而阻礙呼吸,所以避免在睡前飲酒。此外,打鼻鼾的你,都有吸煙的習慣可能要會考慮戒掉。



保持水分

如果身體不夠水份,可能導致鼻子和軟齶分泌更加劇烈,令到鼻鼾更強勁。


清乾清淨

如果因為傷風感冒鼻塞,可以沖熱水淋浴,再使用一些精油
蒸汽,打開鼻道。


口腔器具幫助呼吸

可以諮詢你的牙醫,佩戴一個小型塑膠裝置,提起您的軟齶,並保持舌頭位置,並導致氣道不會堵塞。


睡床衛生

如果本身你有過敏情況,做要定期清潔枕頭,或者每六個月更換一次,遠離過敏原,從而避免鼻塞。








只要你對人體有少少認識,都會知道男性下體並無骨骼存在,但冇骨就唔代表唔會斷,而且有時意外同幸福一樣,有時可以來得非常突然。好似近日外國媒體就報導,有位突尼西亞27歲男子,只係瞓覺時轉咗個身,就整斷咗自己 ...
healthandfitness
【小心】27歲男子瞓覺轉身折斷下體 腫如矮瓜需縫針
18 Apr 2024
如果直接用130萬嚟追女仔,會唔會更有效率呢?
healthandfitness
【值得嗎?】165cm美國男因識唔到女友 豪花130萬做手術增高13cm
14 Apr 2023