{ SKIP }
文:MenClub 小雲 圖:互聯網
POSTED ON 21 Dec 2016


運動的時候,普通認知都是身體正在加熱,你在流汗,你的卡路里在燃燒。出得愈多汗,感覺都會愈良好,甚至現在很多用於焗汗的運動衫褲套裝,大概是最快最直接反映你運動的表現及質素,明星呃like也得靠「爆汗照」。



但是你身體核心溫度愈高並不意味著你會燃燒到更多的熱量。Physiology & Behavior的研究發現,在華氏81度的呼吸室(respiration chamber)的人比在72度的人,只是多消耗了約10卡路里。留意返,的確汗水能夠排走身體毒素,而另一方面,爆汗後你所減輕的重量只是你失去水份,當你補充你水分後就會恢復。



似乎現時還未有一種對你健身有明確有益的一套衫出現,但如果你真的好想爆汗,他們建議大家不如去焗桑拿。


只要你對人體有少少認識,都會知道男性下體並無骨骼存在,但冇骨就唔代表唔會斷,而且有時意外同幸福一樣,有時可以來得非常突然。好似近日外國媒體就報導,有位突尼西亞27歲男子,只係瞓覺時轉咗個身,就整斷咗自己 ...
healthandfitness
【小心】27歲男子瞓覺轉身折斷下體 腫如矮瓜需縫針
18 Apr 2024
如果直接用130萬嚟追女仔,會唔會更有效率呢?
healthandfitness
【值得嗎?】165cm美國男因識唔到女友 豪花130萬做手術增高13cm
14 Apr 2023