{ SKIP }
文:李羅渣  
POSTED ON 03 May 2017


一講四字頭未到就大放異彩嘅領隊,你可能會諗起韋拿斯保亞斯,不過由今季起你就要記多個名,佢就係賀芬咸主帥拿格斯文。佢帶領賀芬咸喺星期日主場小勝法蘭克福1-0之後就上到德甲第三名,同時鎖定來季參加歐聯嘅資格。至於可唔可以坐穩第三下季直闖歐聯分組賽,嚟緊三賽聯賽就要同多蒙特周旋到底。而雙方就係喺星期六碰頭。


拿格斯文嘅故事同其他年青教頭相近,一樣曾經係足球員,但係因為傷患好快就結束球員生涯。拿格斯文本身1860慕尼黑青年軍成員,司職中堅嘅佢20歲就因為嚴重膝傷要結束球員生涯。不過換個位置,仍然可以喺足球圈生存。21歲嘅時候佢就喺奧格斯堡開始佢教練生涯,到2010年成為賀芬咸青年軍教練,2016年因為時任領隊史提芬斯心律不整而請辭,拿格斯文就正式上任,成為當時排緊第17位嘅賀芬咸一隊領隊,最後以第15位成功護級完成球季。


成日話而家球員物質豐盛,領隊想行以前嗰套高壓統治球隊嘅執教方法已經唔work。而拿格斯文就無呢個問題,佢自己話教波有30%係戰術,70%靠社交能力,最重要係搵到球員嘅動力。拿格斯文管理球隊講求關係融合,的確可以勉卻唔少衝突,令球隊專心一致應付比賽,對於提升球隊戰術執行力都好有幫助。


近年足球圈興起用年青領隊,英格蘭有克利文,就算香港都有文彼德、陳婉婷。你話年長教練係咪一定有經驗,後生一定太嫩,踢波叻又一定教波好?睇實際情況就知年紀、經驗同做領隊都無關係,好似施丹同馬勒當拿咁,大家都係好波之人,但講到教波,兩個人就差好遠,除咗經驗同戰術運用,有時好似拿格斯文咁講,處理隊中人際關係先係成功領隊嘅重要關鍵。


李羅渣 (facebook page: https://www.facebook.com/leerogerfcpage/)

八十後、忠實曼聯球迷、唔忠實嘅愛華頓球迷、前網台節目主持、Menclub足球文章作家、演員

由懶到出汁變成泰拳愛好者

除咗足球最鍾意就係睇戲、睇書、飲兩杯

唔求發大達,最想成為有些少生活品味嘅偽文青。




由Denis Villeneuve執導嘅史詩科幻大片《Dune: Part Two(沙丘瀚戰:第二章)》叫好又叫座,截止目前全球累計票房高達5.79億美元,於各大影評網站獲得高度好評,就連名導史提芬史匹堡亦給予高度肯定,大讚《Dune 2》 ...
hobby
【影視】史提芬史匹堡大讚《沙丘瀚戰2》:我看過最精彩的科幻電影之一
28 Mar 2024
因為「掌摑事件」而沉寂咗一排嘅Will Smith,今年夏天將聯同老拍檔Martin Lawrence再次回歸大銀幕,繼續搞笑互相鬥嘴。 經典動作喜劇《Bad Boys(重案夢幻組)》最新續集《Bad Boys: Ride or Die(重案 ...
hobby
【影視】Will Smith沉寂兩年回歸!《Bad Boys 4 重案夢幻重組再重組》公開首部預告
28 Mar 2024