{ SKIP }
文:MenClub Mr.波特  圖:互聯網
POSTED ON 25 May 2017


祖雲達斯今季繼績打出好表現,除了已經喺意大利國內奪得聯賽及盃賽兩項錦標,佢地亦已經成功殺入歐聯決賽,將會與西甲冠軍皇馬爭奪這個歐洲球會最高殊榮!




不過另一邊廂,祖記亦已經開始為下季做準備,有消息指他們對巴塞隆拿西班牙中場恩尼斯達好有興趣,希望將呢位巴塞青訓代表帶到意甲,以增強球隊中前場嘅深度。


祖記今次有意簽下恩尼斯達,係因為佢地食過番尋味,上季佢地就從巴塞成功簽走邊後衛丹尼爾艾維斯,而呢位巴西兵今季喺祖記踢得非常好,所以佢地再一次想喺巴塞身上挖人。



今年夏天,現年33歲嘅恩尼斯達同巴塞嘅合同就會到期,但目前為止佢同巴塞都仲未完成續約,所以夏天嘅時候真係咩都有可能發生,再加上艾維斯作媒人嘅話,恩尼斯達離隊他投也是有可能的。


雖然作為球隊中前場核心多年,但係恩尼斯達今季卻陷入掙扎,這其中主要是因為年齡問題,以及陣容、戰術上的革新,再加上艾維斯今季嘅成功,這絕對成為一個缺口去讓祖記介入其中。



不過,恩尼斯達一直都希望可以喺巴塞終老,所以祖記最多就只係佢嘅第二選擇,只要巴塞為佢開出新合同,相信佢都會義無反顧咁續約。


如果恩尼斯達最終真係加盟祖記,咁佢就要同一班後生仔爭中場嘅正選位置,當然絕對擁有正選嘅實力,但係祖記一場都真係幾人才濟濟,其中包括:比真歷、史杜拿路、利文拿、戴巴拿、馬治斯奧、古亞達度等等。所以,對於恩尼斯達黎講,加入祖記唔代表佢就可以無後顧之憂,佢一定要保持狀態先可以繼績踢到正選。



啱晒啲有選擇困難症,又或者純粹想搵啲嘢播嘅朋友!
hobby
【串流平台】Disney+擬推24/7含廣告串流頻道 全天候播放Star Wars、Marvel作品
18 Apr 2024
大家覺得Sydney Sweeney係咪真係咁差呢?
hobby
【影視】資深荷里活女監製批評Sydney Sweeney:唔靚又唔識做戲,都唔知佢紅乜
18 Apr 2024